Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klasa elektryk

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Majcon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 05.10.2013 15:26

Witam czy mógłbym prosić o przerobienie klasy elektryk (plik niżej :) )

 

Chodzi o dodanie 15 skoków hm grawitacja na 700 i żeby posiadała 4 pioruny a i żeby była klasą premium level H 
Resztę już sobie sam zmienię :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Majcon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 06.10.2013 13:06

Moja wiedza na  ten temat jest dosyć mała ale zrobiłem coś takiego tylko to nawet skomplikować się nie chce mógłby ktoś wskazać błąd lub go najlepiej poprawić


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
 
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";      
new const nazwa[]   = "bla";
new const opis[]    = "bla bla";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[bla] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 15;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
 
public cod_class_skill_used(id) {
 
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
 
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
 
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
 
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )        // start entity
write_short( endEntity )        // end entity
write_short( iSprite )            // model
write_byte( startFrame )        // starting frame
write_byte( frameRate )            // frame rate
write_byte( life )                // life
write_byte( width )                // line width
write_byte( noise )                // noise amplitude
write_byte( red )                // red
write_byte( green )                // green
write_byte( blue )                // blue
write_byte( alpha )                // brightness
write_byte( speed )                // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
 
remove_entity(ent);
 
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
 
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
 
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) { 
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}

Użytkownik Majcon edytował ten post 06.10.2013 13:11

  • +
  • -
  • 0

#3 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 08.10.2013 08:09

Proszę bardzo :)

Załączone pliki


Użytkownik Ejdrien_xD edytował ten post 08.10.2013 08:10

  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#4 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 12:46

Proszę bardzo :)

 

Ta klasa jest źle zrobiona, brakuje jej skoków.

 

Masz tu poprawnie wykonaną:

 

Załączony plik  codclass_elektryk.sma   4,42 KB  29 Ilość pobrań
  codclass_elektryk.amxx



#5 Majcon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 12.10.2013 22:26

Aj + leci tylko ja już sam to zrobiłem i jako że zaczynam dopiero z tym więc mam pytanie czy dobrze to zrobiłem bo plugin działa ale czy ogólnie czy to jest dobrze :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
 
new const nazwa[] = "Jakaś nazwa";
new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice!"
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new ma_klase[33];
new chop[33];
new grawa[33];
new skoki[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Majcon");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Sasuke Shippuuden] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
grawa[id] = true;
chop[id] = true;
    ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
grawa[id] = false;
 
ma_klase[id] = 0;
chop[id] = false;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !chop[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 15;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(grawa[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
 
public cod_class_skill_used(id) {
 
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
 
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
 
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
 
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )        // start entity
write_short( endEntity )        // end entity
write_short( iSprite )            // model
write_byte( startFrame )        // starting frame
write_byte( frameRate )            // frame rate
write_byte( life )                // life
write_byte( width )                // line width
write_byte( noise )                // noise amplitude
write_byte( red )                // red
write_byte( green )                // green
write_byte( blue )                // blue
write_byte( alpha )                // brightness
write_byte( speed )                // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
 
remove_entity(ent);
 
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
 
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
 
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) { 
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#6 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 09:01

Tak, jest dobra ;)



#7 Majcon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 13.10.2013 15:06

Ok dziękuje :) najgorsze są początki ale już coraz bardziej rozkminiam 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych