Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[DotA2] [CONFIG] Dostarczenie przedmiotów przez kuriera

dota2 config

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.09.2013 16:12

Kod


alias "courier_deliver" "dota_select_courier; stash_grab_all; dota_courier_deliver; dota_courier_burst; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow;"

 

Instalacja


  • Tworzymy plik autoexec.cfg w katalogu dota/cfg, jeśli nie istnieje.
  • Do pliku autoexec.cfg dodajemy linijkę:
    bind "KEY" "courier_deliver"			//    courier deliver
    
    gdzie KEY to identyfikator klawisza, na który ma zostać zbindowane sprawdzanie runy, np.:
    bind "F5" "courier_deliver"			//    courier deliver
    
  • Po rozpoczęciu się meczu, wpisujemy w konsolę:
    exec autoexec.cfg
    Aby konsola była w grze aktywna, wystarczy:
    • Uruchomić grę z parametrem -console
      co dodatkowo otworzy konsolę przy starcie gry ALBO
    • Dopisać do naszego pliku autoexec.cfg linijkę:
      con_enable 1	                    //    console enabled
      zarazem:
      • uruchamiając grę z parametrem -autoexec, co nie otwiera konsoli przy starcie gry, ale ​jest
        nadpisywane ustawieniami z regenerowanego pliku config.cfg ładowanego z chmury steam ALBO
      • dopisując do pliku config.cfg linijkę:
        exec autoexec.cfg
        przy czym DotA nie może posiadać uprawnień do nadpisywania pliku config.cfg, plik musi być tylko do odczytu.

Odinstalowanie



Usuwamy linijkę z pliku autoexec.cfg dodaną przy instalacji i wpisujemy w konsolę:

exec autoexec.cfg

 

Opis



Kliknięcie zbindowanego klawisza:

  • Rozkazuje kurierowi pobrać przedmioty ze schowka
  • Rozkazuje kurierowi dostarczyć nam przedmioty
  • Uruchamia przyspieszenie kuriera

Uwagi



Bind wymusza na kurierze dostarczenie nam przedmiotów nawet, jeśli aktualnie zmierza z zakupem do innego gracza.
Jest to bardzo istotne, zwłaszcza, gdy zależy nam na szybkiemu dostarczeniu przedmiotu, dając nam przewagę nad ew.
rywalem w sterowaniu kurierem, w tych nieprzyjemnych sytuacjach wystaczy parę razy ponowić komendę jednym kliknięciem,
a rywal kradnący nam osiołka powinien co najwyżej napisać na czacie "cyka" i pozwolić nam na spotkanie z naszym skrzydlatym przyjacielem.

Informacje



Autor: Benio
Licencja: CC BY

PS



W internecie krąży beznadziejny alias o treści:

alias "quick_courier" "dota_select_courier; dota_ability_execute 2; dota_ability_execute 3; dota_ability_execute 5; +dota_camera_follow"

który powoduje niepożądane błędy w podążaniu kamery za graczem po wykonaniu bindu choćby dwukrotnie.
Ponadto, w przypadku śmierci bądź braku kuriera, rzuca trzeci, drugi dodatkowy oraz ostateczny czar!
 
Nie muszę chyba mówić, jakie mogą być dalsze skutki używania tego skryptu?
Tym bardziej, że u góry jest skrypt, który co najwyżej wyświetli nam na chwilę informację,
że przyspieszenie kuriera jest niedostępne czy odnawiane, bądź po prostu nie wykona nic.


Użytkownik Benio101 edytował ten post 14.12.2013 14:45
lit.


#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2013 20:22

Benio, a masz jakiś skrypt pod postać meepo (chodzi mi o te kombo co ludzie robią: skill 2 + tab + skill2 + tab +skill2 + tab + skill2 + tab + blink + skill1 + skill2 ) ?

Coś takie wykminiłem ale nie wiem czy zadziała bo na razie nie moge tesotwać.

alias "+dota_camera_follow; -dota_camera_follow; dota_select_all_others; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow; dota_item_execute 0; +attack; -attack; dota_ability_execute 0; +attack; -attack; dota_ability_execute 1; +attack; -attack;"

@edit

Mniej więcej o coś takiego mi chodzi: http://www.youtube.c...h?v=VNMlP7-UPMY


(19.09.2013 12:56):
nie mam jeszcze żadnego po meepo

Użytkownik Cypis' edytował ten post 18.09.2013 20:31

  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.09.2013 00:38

Jeśli chodzi o meepo, to albo ja coś źle robię, albo coś serio jest nie tak.
Wizualnie bug jest na pewno, bo na ziemi zostają siatki:

Nie wiem jednak, jak ze skryptem, ale wygląda na to, że szybkie wykonanie
jednej po drugiej z poniższych komend (w dowolnej kolejności):

  • dota_item_quick_cast
  • dota_ability_quickcast

spowoduje wykonanie jedynie tej ostatniej.
choć blink; blink działa poprawnie.
 

Jedyne, co mi działa, to to o czym mówiłem, czyli blink, klik, siata + poof reszty meepasów.

Skrypt jest posany pod blinka na pozycji 0, standardowo "z":

alias "blink" "dota_item_quick_cast 0"
alias "multipoof" "+dota_camera_follow; -dota_camera_follow; dota_ability_quickcast 0; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow;"

bind "k" "+dota_camera_follow; -dota_camera_follow; blink;"
bind "l" "multipoof; dota_select_all;"

Zastosowanie: klikamy "k", czekamy jakieś, bo ja wiem, 0.1? sekundy (dokładnie, aż ekran się na nas wycentruje) po blinku, po czym klikamy "l".
Po blinku możemy ew. skorygować , gdzie mamy rzucić siatkę i minimalnie się ruszyć w stronę wroga (poof chwilkę trwa).
Na końcu, w powyższym przykładzie dodałem jeszcze dota_select_all, warto bowiem na końcu zaznaczyć wszystkich meepo, choćby w celu ew. dobicia wroga.
 
Nie wiem, czemu trzeba odczekać ten drobny odstęp czasu, ale bez wait nie działa mi to jednak za jedną komendą.
Po ww. przykładzie można jeszcze ew. pozostałymi meepasami jeszcze raz zasiatkować wroga, choć jeśli nie jest martwy, to ja bym raczej zwiewał.
 
W przykładach na necie, przy użyciu AKH, mamy odstęp czasowy, jednak w configu odpada.
Podsumowując jednak, sam multipoof działa prawidłowo, tzn. jednym kliknięciem teleportuje wszystkie pozostałe meepasy do głównego.
 
PS. btw. Jak testowałem, z tym bugiem, to jak się z 50 siatek pojawiło z błędu, to coś się totalnie namieszało, bo roshan zaczął mnie nawalać, jak fontanna wroga, a potem dota się scrashowała.
PPS. Podsumowując, alias multipoof działa prawidłowo i teleportuje pozostałe meepy do tego właściwego, aczkolwiek może być wykonany dopiero ok. 0.1 sekundy od blinka.
PPPS. Testowanie bez odstępu czasowego z zerowym CD (dota_ability_debug_enable) w trybie developerskim powoduje błąd, jak w filmiku powyżej, a ostatecznie roshana strzelającego z fontanny :S
PPPPS. Ale z tego skryptu, co podałem na górze, będę korzystał, bo działa tak, jak bym chciał (tak, jak na załączonym przez Ciebie filmiku). Nie wiem tylko, czy pod "k" i "l", ale będę korzystał na publikach.



#4 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 14.12.2013 14:41

Hm, Tak teraz czytając dokładniej ten temat ^^ Chyba znalazłem literówkę:

 

 
uruchamiając grę z parametrem -eutoexec,

 

- Nie powienno być czasem:

uruchamiając grę z parametrem -autoexec,

(14.12.2013 14:46):
Poprawione, dzięki.

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dota2, config

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych