Witam. Nie mogę skonpilować klasy. jeśli ktoś da radę to proszę powiedzieć gdzie był błąd. Z góry dziękuję.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "[Pro]Obronca";
new const opis[] = "p90, deagle, 2 flashbang, smoke, HE, dodatkowe obrażenia z p90 15";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_P90) (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 35;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_advance(cod_get_classid("[Advanced]Obronca"), 90, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 2.0, idinflictor, damagebits); // Tutaj zamiast 20.0 dajesz swoje DMG
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Z góry dziękuję za pomoc.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty

codclass_obronca.amxx










