Witam. Nie mogę skonpilować klasy. jeśli ktoś da radę to proszę powiedzieć gdzie był błąd. Z góry dziękuję.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "[Pro]Obronca"; new const opis[] = "p90, deagle, 2 flashbang, smoke, HE, dodatkowe obrażenia z p90 15"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_P90) (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 35; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_advance(cod_get_classid("[Advanced]Obronca"), 90, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 2.0, idinflictor, damagebits); // Tutaj zamiast 20.0 dajesz swoje DMG return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Z góry dziękuję za pomoc.