Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Kompilacja/poprawa klasy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kieropmi

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:pmi
Offline

Napisano 14.09.2013 17:45

Witam. Nie mogę skonpilować klasy. jeśli ktoś da radę to proszę powiedzieć gdzie był błąd. Z góry dziękuję.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "[Pro]Obronca";
new const opis[] = "p90, deagle, 2 flashbang, smoke, HE, dodatkowe obrażenia z p90 15";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_P90) (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 35;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("[Advanced]Obronca"), 90, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 2.0, idinflictor, damagebits); // Tutaj zamiast 20.0 dajesz swoje DMG
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Z góry dziękuję za pomoc.



#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.09.2013 09:43

Gotowe:

 

Załączony plik  codclass_obronca.sma   1,43 KB  11 Ilość pobrań
  codclass_obronca.amxx

 

Błędy:

|(1<<CSW_P90) (1<<CSW_DEAGLE);

na

|(1<<CSW_P90)|(1<<CSW_DEAGLE);

Nie wiem co chciałeś tym osiągnąć:

cod_register_advance(cod_get_classid("[Advanced]Obronca"), 90, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

na

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Oraz dopisanie na początku:

#include <fun>

ponieważ koszystasz z funkcji: give_item, zdefiniowanej w tej bibliotece.


  • +
  • -
  • 1

#3 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 22.09.2013 12:59

z tego co ja widze to ta klasa ma byc awansem od 90lvl wiec nie wiem dlaczego mu to usunales :

 

cod_register_advance(cod_get_classid("[Advanced]Obronca"), 90, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

a jak nie mogles skompilowac pliku przez ten cod_register_advance wystarczylo podmienic natyw w codmod.inc


Użytkownik CraZzy edytował ten post 22.09.2013 13:00

  • +
  • -
  • 0

#4 kieropmi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:pmi
Offline

Napisano 24.09.2013 15:14

Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc.

 

Do zamknięcia.



#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.09.2013 15:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych