Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niewidzialność zależna od poziomu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.09.2013 15:14

Witam 

 

Czy da się zrobić niewidzialność zależną od poziomu im większy poziom tym mniej osobę z tą klasą widać (max lvl 5001)

 

oto public od niewidzialności 

public set_renderchange(id)
{
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
	{	
		if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
		{
			new render=255
			
			if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 13
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Morderca)
			{
				new inv_bonus = 225 - player_b_inv[id]
				render = 111
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=3
						render-=2
					}
				}
				if(render<0) render=5
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 225 - player_b_inv[id]
				render = 111
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=3
						render-=2
					}
				}
				if(render<0) render=5
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)||HasFlag(id,Flag_Trucizna))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10)
                                if(HasFlag(id,Flag_Trucizna)) set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 10)
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(brak_strzal[id]==1)
			{
				set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,100,255,kRenderNormal,4)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id] > 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((12.0/255.0)*player_b_inv[id]))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 12)
			}				
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 15:39

render = render - player_lvl[id] / ilość lvl by zmniejszyć widzialność o 1 

nie jestem pewien ;x jak coś miło jak ktos mnie poprawi :) 


  • +
  • -
  • 1

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.09.2013 21:05

To ma wyglądać tak ??

			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 225 - player_b_inv[id]
				render = render - player_lvl[id]
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=3
						render-=2
					}
				}
				if(render<0) render=5
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2013 15:55

ja to widzę tak 

render = 13 

czyli ustawione jest że widzialność z 255 jest ustawione na 13

i teraz możesz np ustawić że na start ( jak weźmiesz klasę masz widzialność 50 )

render = 50

a pod tym

render = render - player_lvl[id] / 100

czyli 

render = 50 - LVL osoby / 100

z tego można wnioskować że co 100 lvl widzialność zmniejszy się o 1

 

ale nie wiem czy to tak zadziała :)

dlatego proszę o poprawienie jak coś ;)

 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych