Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niewidzialność zależna od poziomu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.09.2013 15:14

Witam 

 

Czy da się zrobić niewidzialność zależną od poziomu im większy poziom tym mniej osobę z tą klasą widać (max lvl 5001)

 

oto public od niewidzialności 

public set_renderchange(id)
{
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
	{	
		if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
		{
			new render=255
			
			if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 13
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Morderca)
			{
				new inv_bonus = 225 - player_b_inv[id]
				render = 111
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=3
						render-=2
					}
				}
				if(render<0) render=5
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 225 - player_b_inv[id]
				render = 111
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=3
						render-=2
					}
				}
				if(render<0) render=5
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)||HasFlag(id,Flag_Trucizna))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10)
                                if(HasFlag(id,Flag_Trucizna)) set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 10)
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(brak_strzal[id]==1)
			{
				set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,100,255,kRenderNormal,4)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id] > 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((12.0/255.0)*player_b_inv[id]))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 12)
			}				
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 15:39

render = render - player_lvl[id] / ilość lvl by zmniejszyć widzialność o 1 

nie jestem pewien ;x jak coś miło jak ktos mnie poprawi :) 


  • +
  • -
  • 1

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.09.2013 21:05

To ma wyglądać tak ??

			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 225 - player_b_inv[id]
				render = render - player_lvl[id]
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=3
						render-=2
					}
				}
				if(render<0) render=5
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}

  • +
  • -
  • 0

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2013 15:55

ja to widzę tak 

render = 13 

czyli ustawione jest że widzialność z 255 jest ustawione na 13

i teraz możesz np ustawić że na start ( jak weźmiesz klasę masz widzialność 50 )

render = 50

a pod tym

render = render - player_lvl[id] / 100

czyli 

render = 50 - LVL osoby / 100

z tego można wnioskować że co 100 lvl widzialność zmniejszy się o 1

 

ale nie wiem czy to tak zadziała :)

dlatego proszę o poprawienie jak coś ;)

 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych