Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Poprawienie klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 misiecki2

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2013 21:53

Witam. Zrobiłęm sobię klasę, kompiluje się ładnie, ale mam kilka problemów:
 
- Nie działa dodatkowe DMG
http://amxx.pl/topic...-dmg-dla-klasy/
- Nie działa Natychmiastowe zabicie HSem
http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/
- Nie działą bezlikammo (zamiast perku w klasie)
Nie dam linku bo jest ten perk w codmodzie.
- Nie działą 10% więcej DMG
- Chyba elimiantor rozrzutu nie działa.
Nie wiem czemu nie działa a ię kompiluje. Najlepsze ejst to że jest klika innych rzeczy w kalsie jako "perk" i działają...
 
Daję oto klase:

Spoiler

Bezlikammo

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Bezlik Ammo";
new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
	
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	if(!ma_perk[id])
		return;
	
	set_user_clip(id, 2);
}
	

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o wytłuamczenie o co tu kurde chodzi. Może przez to że jest brak:
new bool:ma_klase[33]; Sam nie wiem...


Użytkownik Kawon edytował ten post 02.09.2013 08:42

  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych