Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada statystyki dla klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 19:45

Witam 

 

Jak w tytule tematu chodzi mi o blokadę statystyki grawitacja dla klas które już ją mają wbudowaną załączam public od grawitacji

 

Daje +++++

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
				else if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.15)
				else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		if(player_class[id] == Wampir)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.35)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.4)
				else if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.3)
				else set_user_gravity(id, 0.72)
		}
		if(player_class[id] == Diablo)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.25)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.3)
				else if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.25)
				else set_user_gravity(id, 0.50)
		}
		if(player_grawitacja[id]>0)
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_grawitacja[id]/100.0))
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
			if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.2)
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 01.09.2013 19:51

Lepiej to zrobić w "skilltree(id)"


  • +
  • -
  • 0

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 20:00

Proszę skilltree

public skilltree(id){
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	
	new szBuffer[1][1024];
	new iLen = 0;
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\yRozdziel Punkty Statystyk - \w%i punktow^n^n", player_point[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r1. \wInteligencja \y[%i/2500] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n", player_intelligence[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r2. \wSila \y[%i/2500] \d[Masz %i punktow HP]^n", player_strength[id], player_strength[id]*2);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r3. \wZrecznosc \y[%i/2500] \d[Redukujesz obrazenia o %0.0f%%]^n", player_agility[id], player_damreduction[id]*100);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r4. \wZwinnosc \y[%i/2500] \d[Biegasz Szybciej]^n", player_dextery[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r5. \wWitalnosc \y[%i/2500] \d[Regeneracja HP]^n", player_regeneracja[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r6. \wAdrenalina \y[%i/2500] \d[Wieksze obrazenia]^n", player_obrazenia[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r7. \wGrawitacja \y[%i/2500] \d[Mniejsza grawitacja]^n", player_grawitacja[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r8. \wMentalnosc \y[%i/2500] \d[Wiecej obrony]^n^n", player_men[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\wTryb rozdawania: \y%i", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, szBuffer[0])
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


public skill_menu(id, key)
{
	new max_skill=2500
	new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
	
	switch(key)
	{
		case 0:
		{
			if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_intelligence[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id, "Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
		}
		case 1:
		{
			if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_strength[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id, "Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2:
		{
			if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_agility[id]+=ilosc;
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			show_hudmessage(id, "Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3:
		{
			if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_dextery[id]+=ilosc;
				set_speedchange(id)
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4:
		{
			if (player_regeneracja[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_regeneracja[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom witalnosci osiagniety")
		}
		case 5:
		{
			if (player_obrazenia[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_obrazenia[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom adrenaliny osiagniety")
		}
		case 6:
		{
			if (player_grawitacja[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_grawitacja[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom grawitacji osiagniety")
		}
		case 7:
		{
			if (player_men[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_men[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom mentalnosci osiagniety")
		}
		case 8:
		{
			if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
			else szybkosc_rozdania[id] = 0;
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0)
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 01.09.2013 20:07

Sprawdź:

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 20:23

Poradziłem sobie Indoor dla cb + za chęci pomocy


  • +
  • -
  • 1

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 01.09.2013 21:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych