Witam mam prośbę aby przerobić kod na zatrucie z tego tematu
http://amxx.pl/topic...oison/?p=248248
Chodzi o przerobienie tego kodu aby się nadawał dla klasy i miał 1/4 szansy na zatrucię z broni
Daje ++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 31.08.2013 23:53
Witam mam prośbę aby przerobić kod na zatrucie z tego tematu
http://amxx.pl/topic...oison/?p=248248
Chodzi o przerobienie tego kodu aby się nadawał dla klasy i miał 1/4 szansy na zatrucię z broni
Daje ++
Napisano 01.09.2013 00:45
Nie rozumiem
Napisano 01.09.2013 01:34
Poradziłem sobie jednak prosiłbym abyście mi dodali tu jakiś efekt zatrucia
Napisano 01.09.2013 11:27
Efekt zatrucia? Może daj screenflash zielony.
Napisano 01.09.2013 11:31
Z tego co wiem to był chyba taki perk/plugin tylko że na cod'a że dym wydobywającym się ze smoke zatruwał i nawet fajnie to działało
Użytkownik Rodzyn edytował ten post 01.09.2013 11:32
Napisano 01.09.2013 12:52
Znalazłem plugin który dodaje szansę na zatrucię jest fajny efekt wizualny jak się strzeli i zielony ekran ale problem mam bo jak wyciągnę to sypię błędami daje w załączniku plugin a daje funkcje zatrucia
public add_bonus_poison(id) { if (is_user_connected(id)) { new weapon new bodypart new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart) if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zatrucie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id)) { if(DemageTake[id] == 0) { DemageTake[id] = 1; new obrazenia obrazenia = 5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek. new data[3]; data[0] = attacker_id; data[1] = weapon; data[2] = obrazenia; set_task(11.0, "funcReleaseVic", id); set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id); set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3); } } } }
Napisano 01.09.2013 12:54
Ten kod, który podałeś to ma być efekt?
Napisano 01.09.2013 14:16
Rób wszystko jak w poradniku tylko zmień to:
public add_bonus_poison(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && if(player_class[attacker_id] == nazwaklasy && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(DemageTake[id] == 0)
{
DemageTake[id] = 1;
new Float:obrazenia
new rand = random_num(1, 3);
if(rand == 1)
{
obrazenia = 0;
}
else if(rand == 2)
{
obrazenia = 2; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
}
else if(rand == 3)
{
obrazenia = 0;
}
new data[3];
data[0] = attacker_id;
data[1] = weapon;
data[2] = obrazenia;
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
}
}
}
}
nie testowałem
Użytkownik Zerko edytował ten post 01.09.2013 14:19
Napisano 01.09.2013 16:06
Poradziłem sobie do zamknięcia
Napisano 01.09.2013 21:59
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych