Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie zatrucia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 31.08.2013 23:53

Witam mam prośbę aby przerobić kod na zatrucie z tego tematu

 

http://amxx.pl/topic...oison/?p=248248

 

Chodzi o przerobienie tego kodu aby się nadawał dla klasy i miał 1/4 szansy na zatrucię z broni 

 

 

Daje ++


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.09.2013 00:45

Nie rozumiem


  • +
  • -
  • 0

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 01:34

Poradziłem sobie jednak prosiłbym abyście mi dodali tu jakiś efekt zatrucia 


  • +
  • -
  • 0

#4 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 01.09.2013 11:27

Efekt zatrucia? Może daj screenflash zielony.


  • +
  • -
  • 0

#5 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 01.09.2013 11:31

Z tego co wiem to był chyba taki perk/plugin tylko że na cod'a że dym wydobywającym się ze smoke zatruwał i nawet fajnie to działało  :D


Użytkownik Rodzyn edytował ten post 01.09.2013 11:32

  • +
  • -
  • 0

#6 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 12:52

Znalazłem plugin który dodaje szansę na zatrucię jest fajny efekt wizualny jak się strzeli i zielony ekran ale problem mam bo jak wyciągnę to sypię błędami daje w załączniku plugin a daje funkcje zatrucia

public add_bonus_poison(id)
{
	if (is_user_connected(id))
	{
                new weapon
                new bodypart
                new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
                if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zatrucie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
                {
		        if(DemageTake[id] == 0) 
                        {
       			        DemageTake[id] = 1;
        			new obrazenia
        			obrazenia = 5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
        			new data[3];
        			data[0] = attacker_id;
        			data[1] = weapon;
        			data[2] = obrazenia;
        			set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
        			set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
        			set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
                        }
		}
	}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 01.09.2013 12:54

Ten kod, który podałeś to ma być efekt? xD


  • +
  • -
  • 0

#8 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 01.09.2013 14:16

Rób wszystko jak w poradniku tylko zmień to:

public add_bonus_poison(id)

{
    if (is_user_connected(id))
    {
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id &&  if(player_class[attacker_id] == nazwaklasy && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
         if(DemageTake[id] == 0)
{
             DemageTake[id] = 1;
            new Float:obrazenia

new rand = random_num(1, 3);

if(rand == 1)

{

obrazenia = 0;

}

else if(rand == 2)

{

obrazenia = 2// tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.

}

else if(rand == 3)

{

obrazenia = 0;
}
            new data[3];
            data[0] = attacker_id;
            data[1] = weapon;
            data[2] = obrazenia;
            set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
            set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
            set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
}
        }
    }
}

 

nie testowałem


Użytkownik Zerko edytował ten post 01.09.2013 14:19

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#9 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 16:06

Poradziłem sobie do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.09.2013 21:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych