Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zwiększyć magazynek (inteligencja)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 30.08.2013 08:57

Witam, chciałbym się dowiedzieć jaką funkcją mogę zwiększyć magazynek broni danej klasie cod o posiadane punkty inteligencji.
Przykładowo: Normalny magazynek M4a1 ma 30 naboi, ale mam dodanych 10 punktów w inteligencję więc mój magazynek ma 40 naboi.
Jak to zrobić? Widziałem kiedyś coś takiego na jednym serwie więc chyba jest to jakoś możliwe.
  • +
  • -
  • 1

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 30.08.2013 09:11

Zrób coś takiego

cs_set_user_bpammo
cs_get_user_bpammo
cod_get_user_intelligence

zmieniaj ammunicje danej broni pobierając jej ilośc naboi dodając do tego ilość inteligencji :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 30.08.2013 09:42

Tylko że opis cs_set_user_bpammo brzmi:

Ustawia ilość amunicji w plecaku dla danej broni.

A ja chciałem zmienić nie ammo "w plecaku" (gdyż tego mam nieskończoność) tylko ammo bieżące (przeładowanie nie po wystrzeleniu np. 30 naboi tylko po wystrzeleniu 30+int naboi).
  • +
  • -
  • 1

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 30.08.2013 10:02

cs_set_weapon_ammo

 

To wykorzystaj to ;)


  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 30.08.2013 11:40

Dzięki, tylko jeszcze takie jedno pytanko. Gdzie to użyć? Początkowo myślałem o curweapon, ale przecież to odpada bo wyjdzie na to że gracz bez przerwy będzie miał ustawianego tego maxa.

Użytkownik raf790697059 edytował ten post 30.08.2013 11:43

  • +
  • -
  • 1

#6 DiKey

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • GG:
Offline

Napisano 30.08.2013 16:46

Ciekawy pomysł. Tutaj masz plugin na zwiększanie ilości ammo. Na pewno się przyda :)


  • +
  • -
  • 1

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 31.08.2013 13:26

Try:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
 
new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public UstawNoweAmmo(id)
{
if (!ma_klase[id] && !is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
cs_set_weapon_ammo (22, 30 + cod_get_user_intelligence(id))
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 31.08.2013 17:16

DiKey dzięki, okazuje się że chciałem jedną prostą funkcją zrobić coś co ktoś (zapewne znający się lepiej ode mnie) musiał zrobić w długim długim kodzie :D
Magnet, nie działa.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych