Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kusza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ops321

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Jestem?
Offline

Napisano 23.06.2009 09:28

Jak obniżyć żeby kusza mniej zadwała dmg? na 100 int

#2 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 23.06.2009 15:41

entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

chyba
  • +
  • -
  • 0

#3 h4x | fragordie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.06.2009 16:35

register_cvar("diablo_arrow","130") - podstawowy dmg z kuszy

new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3 - dodatkowy dmg z kuszy w zależności od inteligencji

Zmień sobie 3 na np. 1
  • +
  • -
  • 0

#4 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 23.06.2009 16:53

sory ale to ci podałes to jest w ver 5.8d a nie w najnowszej
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych