Jak obniżyć żeby kusza mniej zadwała dmg? na 100 int
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kusza
Temat rozp.
Ops321
, 23.06.2009 09:28
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.06.2009 09:28
#2
Napisano 23.06.2009 15:41
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)
chyba
chyba
#3
Napisano 23.06.2009 16:35
register_cvar("diablo_arrow","130") - podstawowy dmg z kuszy
new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3 - dodatkowy dmg z kuszy w zależności od inteligencji
Zmień sobie 3 na np. 1
new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3 - dodatkowy dmg z kuszy w zależności od inteligencji
Zmień sobie 3 na np. 1
#4
Napisano 23.06.2009 16:53
sory ale to ci podałes to jest w ver 5.8d a nie w najnowszej
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych