Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Oddaj perk

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 15.08.2013 16:04

Witam używam właśnie takiego pluginu aby oddać innej osobie perk lecz jest mały problem

http://amxx.pl/topic...obie-daj-oddaj/

 

niestety jeżeli mam perk pancerz neonexowy 1/7 a oddam go innej osobie ona dostaje go 1/0 :< używam wersji z wytrzymałością , testowałem również wersje bez wytrzymałości lecz nadal ten sam błąd ;<


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 15.08.2013 18:12

wywal z nich wartość perku, i ustaw na stałą liczbę


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#3 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 15.08.2013 18:50

Jest to chyba zły pomysł ponieważ jeden perk ma 1/4 a jeszcze inny 1/7 >:

 

a mógł bym prosić które wywalić?

 

http://wklej.org/id/1108956/


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 15.08.2013 19:51

źle mnie zrozumiałeś. CoD mod rozdaje losowe wartości perków, załóżmy masz ten perk neopancerz, czasami masz 1/7 a czasami 1/4 (np.) CoD to losowo rozdaje, i chodzi mi o to żebyś się zdecydował na stałą liczbę czyli np, 1/7 na stałe.

 

Tu mamy przykładowy perk:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new const perk_name[] = "Morfina";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci";

new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
 {
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public Killed(id)
{
	if(ma_perk[id] && random_num(1, wartosc_perku[id]) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);

new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci";

LW oznacza losową wartość którą masz ujętą tutaj:

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);

2 i 4 to  ww. losowe wartości, raz dostaniesz 1/2 a następnym razem 1/4, stąd wzięło się "ulepszanie" perków. (gracze wymieniają się perkiem nawzajem i losują lepsze wartości)


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#5 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 15.08.2013 23:51

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);

 

Czyli ustawić mam tak?

 

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 4);

 

i zawsze będzie 1/4 czy w inny sposób?


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#6 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 16.08.2013 08:25

nie, możesz zmienić na 2 sposoby:

 

Tego sposobu nie testowałem:

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);

Jeżeli chcesz mieć 1/4 na stałe zmieniasz 2 na 4 czyli:

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 4);

Drugi sposób:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Tu mamy przykładowo szanse na zabicie ze Scauta.

 

Teraz patrz na to:

(1, wartosc_perku[idattacker])

Zamiast wartosc_perku[idattacker] wstaw liczbę np.

(1,1)

I teraz mamy magiczne 1/1 ze Scauta na słałe.

 

Polecam drugi sposób.


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych