źle mnie zrozumiałeś. CoD mod rozdaje losowe wartości perków, załóżmy masz ten perk neopancerz, czasami masz 1/7 a czasami 1/4 (np.) CoD to losowo rozdaje, i chodzi mi o to żebyś się zdecydował na stałą liczbę czyli np, 1/7 na stałe.
Tu mamy przykładowy perk:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
new const perk_name[] = "Morfina";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci";
new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Killed(id)
{
if(ma_perk[id] && random_num(1, wartosc_perku[id]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci";
LW oznacza losową wartość którą masz ujętą tutaj:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
2 i 4 to ww. losowe wartości, raz dostaniesz 1/2 a następnym razem 1/4, stąd wzięło się "ulepszanie" perków. (gracze wymieniają się perkiem nawzajem i losują lepsze wartości)
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)