31.07.2013
- Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
- Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
- Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
- Dodanie forwardu diablo_preThink - prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli żyje i ma klase forward globalny
- Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) - czyszczenie informacji o graczu forward globalny
- Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) - uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
- Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:... ) - printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
- Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) - sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
- Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
- Dodanie natywu diablo_blood_effect
- Dodanie natywu diablo_bar_timer
- Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) - czy mozna uzywac skillow itemów
Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.08.2013 08:23