Witam. Chciałbym zapytać czy da się zrobić taki myk, w którym dookoła gracza po naciśnięciu jakiegoś guzika wyświetli się takie koło, ma to byc zasięg w którym może coś używać. Jeżeli drugi gracz będzie znajdować się poza tym kołem a mimo tego pierwszy gracz użyje czaru na drugiego to funkcja z czarem się nie spełni, wyskoczy błąd, który poinformuje o braku zasięgu. Jest możliwość coś takiego zrobić? Jeżeli tak to jak to jest trudne, czego miałbym użyć. Jak mogę zmieżyć odległość między mną a drugim graczem?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Koło dookoła gracza
#1
Napisano 25.07.2013 23:54
#2
Napisano 26.07.2013 00:36
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#3
Napisano 26.07.2013 00:55
A coś co nie jest związane z funkcjami z codmoda?
Mógłbyś także przybliżyć jakiej funkcji mam użyć do narysowania takie kółka dookoła mnie, także aby było widoczne tylko dla mnie. Nie rozumiem tych write_byte,coord itd. Są może jakieś do tego poradniki? W dokumentacji nie są opisane
Użytkownik Merciless edytował ten post 26.07.2013 01:09
#4
Napisano 26.07.2013 08:15
https://forums.allie...d.php?p=1480231
#define TE_BEAMCYLINDER
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#5
Napisano 26.07.2013 11:31
Dzięki bardzo, zaraz to może jakoś ogarnę. Masz może opisane jeszcze Hardcoded message types SVC_NOP i funkcje, która poda mi koordy gdzie celuje?
Dałem coś takiego, lecz nadal koordy zwracane są z mojej pozycji, nie z pozycji celownika
new Orgin[3]; get_user_origin(id, Orgin, 1);
Użytkownik Merciless edytował ten post 26.07.2013 11:38
#6
Napisano 26.07.2013 12:05
chodzi ci o
get_user_aiming??
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#7
Napisano 26.07.2013 12:20
Jak dobrze czytam to ta funkcja nie zwróci mi koordów albo się mylę
#8
Napisano 27.07.2013 13:14
Jak mogę zmieżyć odległość między mną a drugim graczem?
Twierdzenie Pitagorasa
Łap funkcję http://amxx.pl/dokum...82/entity-range
A "get_user_origin" z 3 parametrem ustawionym na "1" powinno działać (nigdy nie sprawdzałem czy działa)
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 27.07.2013 13:14
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#9
Napisano 27.07.2013 13:35
Get_user_origin z 3 parametrem ustawionym na 1 nie działa
Odnośnie entity_range dziękuje
#10
Napisano 27.07.2013 14:34
Pokaż jak to robisz
#11
Napisano 27.07.2013 15:50
new Orgin[3] get_user_origin(id, Orgin, 1); client_print(id, print_chat, "^x04 test") message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, Orgin ); write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord(Orgin[0]) write_coord(Orgin[1]) write_coord(Orgin[2]) write_coord(Orgin[0] + 100) write_coord(Orgin[1] + 100) write_coord(Orgin[2] ) write_short( sprajt ) write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 120 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end();
#12
Napisano 27.07.2013 15:57
Jak chcesz używać get_user_origin(), to ustaw trzeci parametr na 3.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych