Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pobieranie w czasie rzeczywistym


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 23.07.2013 10:59

Witam, jak zrobić aby pobierało życie w czasie rzeczywistym jeżeli gracz jest botem.

Na pewno użyje się funkcji ShowSyncHudMsg.

Ogólnie mam zrobione to tylko, że jak strzele w bota, a nie od początku rundy.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.07.2013 11:09

Hmm odświeżaj pokazywanie życia bardzo często ?


  • +
  • -
  • 0

#3 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 23.07.2013 11:54

Chce aby hp odświeżało się co zadane obrażenie.

I było pokazane dla każdego gracza.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.07.2013 08:26

event damage lub hook na Ham_TakeDamage

http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/


  • +
  • -
  • 1

#5 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 24.07.2013 09:55

No tak, ale funkcja z wyświetlaniem hp wyskoczy wtedy kiedy zadam obrażenia to już wiem i robiłem.

A chce tak, iż mam 1 bota i chce aby ciągle hp pokazywało na środku


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#6 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.07.2013 10:02

Podaj kod.


  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.07.2013 10:06

Chce aby hp odświeżało się co zadane obrażenie.

 

No tak, ale funkcja z wyświetlaniem hp wyskoczy wtedy kiedy zadam obrażenia to już wiem i robiłem.

 

 

Plątasz się

napisz dokładnie o co chodzi bo tak to Ci nie pomożemy ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 24.07.2013 10:11

Dobra, jednak mam pytanie czy jest możliwość 'director hud'em zrobić tak aby odświeżało się ciągle?

Próbowałem to tamten napis stoi za tym i się wtapia i nic nie widać.

Chce też aby ten napis był do końca rundy.

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#9 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.07.2013 10:11

 

Chce aby hp odświeżało się co zadane obrażenie.

No tak, ale funkcja z wyświetlaniem hp wyskoczy wtedy kiedy zadam obrażenia to już wiem i robiłem.

 
Plątasz się
napisz dokładnie o co chodzi bo tak to Ci nie pomożemy ;)

 

 
Ja go chyba rozumiem xD Chodzi mi o to, żeby HP wyświetlało się cały czas, ale żeby aktualizacja następowała tylko wtedy, jeśli ktoś zada mu jakieś obrażenia.
 

Dobra, jednak mam pytanie czy jest możliwość 'director hud'em zrobić tak aby odświeżało się ciągle?
Próbowałem to tamten napis stoi za tym i się wtapia i nic nie widać.
Chce też aby ten napis był do końca rundy.


Bo nie usuwasz tamtego HUD'a. Daj kod, to ci pomożemy.


Użytkownik norbi1952 edytował ten post 24.07.2013 10:12

  • +
  • -
  • 0

#10 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 24.07.2013 10:26

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if (!is_user_bot(victim))
return
 
new victim_hp = get_user_health(victim)
if (victim_hp < 0)
victim_hp = 0
    set_dhudmessage( 0, 160, 0, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 360.0, 0.1, 1.5 );
    show_dhudmessage(0, "hp %d.", victim_hp);
}
Prosty kod myślałem, że będzie usuwać tamten hud.

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#11 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.07.2013 10:33

new sync;
public plugin_init()
{
	//(...)
	sync = CreateHudSyncObj()
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
	if (!is_user_bot(victim)) return

	new victim_hp = get_user_health(victim)
	if (victim_hp < 0)
	victim_hp = 0
	ClearSyncHud(0, sync)
	set_hudmessage(0, 160, 0, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 0.0, 0.1, 1.5 );
	ShowSyncHudMsg(0, sync, "hp %d.", victim_hp);
}

Nie testowane.


  • +
  • -
  • 0

#12 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 24.07.2013 10:41

Też takie zrobiłem tylko że ja chce director hudem ; )


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#13 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.07.2013 10:47

new victim_hp;
new sync;

public plugin_init()
{
	//(...)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_logevent("runda_koniec", 2, "1=Round_End")
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
	if (!is_user_bot(victim)) return

	victim_hp = get_user_health(victim)
	if (victim_hp < 0)
	victim_hp = 0
	remove_task(124)
	set_task(1.0, "pokaz_hp", 124,_,_, "b")
}

public pokaz_hp()
{
	set_dhudmessage(0, 160, 0, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 1.0, 0.0, 0.1, false);
	show_dhudmessage(0, "hp %d.", victim_hp)
}

public runda_koniec()
{
	remove_task(124)
}

  • +
  • -
  • 1

#14 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 24.07.2013 10:56

Kiedy zadam dmg hud zostanie?


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#15 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.07.2013 11:02

Kiedy zadam dmg hud zostanie?

 

Wtedy usunie się tamten i pojawi się aktualny.


  • +
  • -
  • 0

#16 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 24.07.2013 11:34

Własnie kombinowałem z tym set_taskiem tylko nie wiedziałem jak po rundzie wyłączyć go.

Dzięki wszystkim


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#17 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.07.2013 14:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych