Witam, jak zrobić aby pobierało życie w czasie rzeczywistym jeżeli gracz jest botem.
Na pewno użyje się funkcji ShowSyncHudMsg.
Ogólnie mam zrobione to tylko, że jak strzele w bota, a nie od początku rundy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.07.2013 10:59
Witam, jak zrobić aby pobierało życie w czasie rzeczywistym jeżeli gracz jest botem.
Na pewno użyje się funkcji ShowSyncHudMsg.
Ogólnie mam zrobione to tylko, że jak strzele w bota, a nie od początku rundy.
Napisano 23.07.2013 11:09
Hmm odświeżaj pokazywanie życia bardzo często ?
Napisano 24.07.2013 08:26
Napisano 24.07.2013 10:02
Podaj kod.
Napisano 24.07.2013 10:06
Chce aby hp odświeżało się co zadane obrażenie.
No tak, ale funkcja z wyświetlaniem hp wyskoczy wtedy kiedy zadam obrażenia to już wiem i robiłem.
Plątasz się
napisz dokładnie o co chodzi bo tak to Ci nie pomożemy
Napisano 24.07.2013 10:11
Dobra, jednak mam pytanie czy jest możliwość 'director hud'em zrobić tak aby odświeżało się ciągle?
Próbowałem to tamten napis stoi za tym i się wtapia i nic nie widać.
Chce też aby ten napis był do końca rundy.
Napisano 24.07.2013 10:11
Chce aby hp odświeżało się co zadane obrażenie.
No tak, ale funkcja z wyświetlaniem hp wyskoczy wtedy kiedy zadam obrażenia to już wiem i robiłem.
Plątasz się
napisz dokładnie o co chodzi bo tak to Ci nie pomożemy
Ja go chyba rozumiem Chodzi mi o to, żeby HP wyświetlało się cały czas, ale żeby aktualizacja następowała tylko wtedy, jeśli ktoś zada mu jakieś obrażenia.
Dobra, jednak mam pytanie czy jest możliwość 'director hud'em zrobić tak aby odświeżało się ciągle?
Próbowałem to tamten napis stoi za tym i się wtapia i nic nie widać.
Chce też aby ten napis był do końca rundy.
Bo nie usuwasz tamtego HUD'a. Daj kod, to ci pomożemy.
Użytkownik norbi1952 edytował ten post 24.07.2013 10:12
Napisano 24.07.2013 10:26
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
Napisano 24.07.2013 10:33
new sync; public plugin_init() { //(...) sync = CreateHudSyncObj() RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage") } public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) { if (!is_user_bot(victim)) return new victim_hp = get_user_health(victim) if (victim_hp < 0) victim_hp = 0 ClearSyncHud(0, sync) set_hudmessage(0, 160, 0, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 0.0, 0.1, 1.5 ); ShowSyncHudMsg(0, sync, "hp %d.", victim_hp); }
Nie testowane.
Napisano 24.07.2013 10:47
new victim_hp; new sync; public plugin_init() { //(...) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage") register_logevent("runda_koniec", 2, "1=Round_End") } public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) { if (!is_user_bot(victim)) return victim_hp = get_user_health(victim) if (victim_hp < 0) victim_hp = 0 remove_task(124) set_task(1.0, "pokaz_hp", 124,_,_, "b") } public pokaz_hp() { set_dhudmessage(0, 160, 0, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 1.0, 0.0, 0.1, false); show_dhudmessage(0, "hp %d.", victim_hp) } public runda_koniec() { remove_task(124) }
Napisano 24.07.2013 11:02
Kiedy zadam dmg hud zostanie?
Wtedy usunie się tamten i pojawi się aktualny.
Napisano 24.07.2013 14:46
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych