Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pytanie odnośnie dotyku i odbicia wektoru


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 22.07.2013 14:32

w xs masz funkcje od tego xs_vec_reflect ;)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.07.2013 19:29

1. Czy istnieje/można sensownie utworzyć pre i post przy dotyku? (raczej nie ma, ale ja jestem amatorem :) )

2. Wektory znam na poziomie podstaw podstawowych, w amxx nie robiłem z nimi nic jak tylko pobranie wektora bytu, jakieś przemnożenia etc.

Może ktoś mi objaśnić jak odbić wektor od powierzchni płaskiej (którą to będzie pewnie ściana), pewnie do tego typu operacji można skorzystać z biblioteki xs, której w ogólnie nie znam, z inc. mało się dowiedziałem. Prosiłbym o nakierowanie krok po kroku w języku mojego poziomu wtajemniczenia* i opis tych funkcji (najlepiej z przykładem).

 

*żebym coś zrozumiał :D


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.07.2013 20:48


Czy istnieje/można sensownie utworzyć pre i post przy dotyku? (raczej nie ma, ale ja jestem amatorem )

 

nie ogarniam. :P  Do dotyku np ja korzystam z registerTouch , a jak coś ma się robić w pre i post to w trakcie dotyku ustawiam "jakąśtam" zmienną na true. w pre i post możesz sprawdzać czy np są w tym samym miejcu. na przykładzie podaj. 

 

 


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.07.2013 21:14

Leci sobie rakietka i ma nastąpić zdarzenie dotyku i chwile przed tym wykonuje się określony kod, potem następuje upragniony dotyk i potem wykonuje się kod po dotyku.

W sumie to jest mi to mało potrzebne, tak z czystej ciekawości, sam nic w tym temacie nie wymyśle bo za dużo kodu widziałem po długiej przerwie :D

Bardziej mnie interesuje druga sprawa.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.07.2013 21:20

Coś takiego :?:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2013 21:32

http://darkgl.amxx.p...ktora-odbitego/


  • +
  • -
  • 1

#6 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.07.2013 21:51

@Cypis

Jednak za dużo kodu dziś na raz i na to nie wpadłem, póki co nie działa, ale zadziała

 

@DarkGL

Czytałem ten artykuł nie pierwszy raz, lecz jeszcze go nie pojąłem :D (czyt. nie potrafię jeszcze zastosować, będę musiał się jeszcze bardziej przyłożyć, chyba że ktoś zna łopatologiczny język i mi to lekko przybliży[w sumie to nie ma co przybliżać, musze to sam pojąć])


Użytkownik K!113r edytował ten post 21.07.2013 21:53

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2013 14:32   Najlepsza odpowiedź

w xs masz funkcje od tego xs_vec_reflect ;)


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych