←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Pytanie odnośnie dotyku i odb...


Najlepsza odpowiedź DarkGL 22.07.2013 14:32

w xs masz funkcje od tego xs_vec_reflect ;)

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 21.07.2013

1. Czy istnieje/można sensownie utworzyć pre i post przy dotyku? (raczej nie ma, ale ja jestem amatorem :) )

2. Wektory znam na poziomie podstaw podstawowych, w amxx nie robiłem z nimi nic jak tylko pobranie wektora bytu, jakieś przemnożenia etc.

Może ktoś mi objaśnić jak odbić wektor od powierzchni płaskiej (którą to będzie pewnie ściana), pewnie do tego typu operacji można skorzystać z biblioteki xs, której w ogólnie nie znam, z inc. mało się dowiedziałem. Prosiłbym o nakierowanie krok po kroku w języku mojego poziomu wtajemniczenia* i opis tych funkcji (najlepiej z przykładem).

 

*żebym coś zrozumiał :D

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 21.07.2013


Czy istnieje/można sensownie utworzyć pre i post przy dotyku? (raczej nie ma, ale ja jestem amatorem )

 

nie ogarniam. :P  Do dotyku np ja korzystam z registerTouch , a jak coś ma się robić w pre i post to w trakcie dotyku ustawiam "jakąśtam" zmienną na true. w pre i post możesz sprawdzać czy np są w tym samym miejcu. na przykładzie podaj. 

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 21.07.2013

Leci sobie rakietka i ma nastąpić zdarzenie dotyku i chwile przed tym wykonuje się określony kod, potem następuje upragniony dotyk i potem wykonuje się kod po dotyku.

W sumie to jest mi to mało potrzebne, tak z czystej ciekawości, sam nic w tym temacie nie wymyśle bo za dużo kodu widziałem po długiej przerwie :D

Bardziej mnie interesuje druga sprawa.

Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 21.07.2013

Coś takiego :?:
Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 21.07.2013

@Cypis

Jednak za dużo kodu dziś na raz i na to nie wpadłem, póki co nie działa, ale zadziała

 

@DarkGL