Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zapis na Mape

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 19.07.2013 15:45

Pokaze ktos jak zapisac dane nie na klase tylko na dana mape .. ?


public ZapiszDane(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
	nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
 
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
	new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32];
 
	parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31);
 
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}

Probowalem sam t ozrobic ale nie zapisuje mi



#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 19.07.2013 19:07

Ale po co w tym coś zmieniasz?? Zrób tak może, chociaż nie testowałem tego:

 

to:

 

g_vault = nvault_open("CodMod");

 

zamień na to:

 

new szMapa[32], szFile[128];
get_mapname(szMapa, 31);
formatex(szFile, 127, "%s", szMapa);
g_vault = nvault_open(szFile);

 

I pliki będą się zapisywały cstrike/addons/amxmodx/data/vault/nazwa_mapy.vault


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 20.07.2013 16:02

ja wykombinowalem cos takiego i dziala ale nie wiem czy to jest optymalny kod :

new nazwa_mapy[33][64];
public client_connect(id)
{
	get_mapname(nazwa_mapy[id], 63);
	
	WczytajDaneMapy(id);		
}
public ZapiszDaneMapy(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-wawmap", nazwa_mapy[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i", IloscWygranychBitw[0],IloscWygranychBitw[1]);
	nvault_set(h_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDaneMapy(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-wawmap", nazwa_mapy[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i",IloscWygranychBitw[0],IloscWygranychBitw[1]);
	nvault_get(h_vault,vaultkey,vaultdata,255);
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	
	new ile0[32],ile1[32];
	
	parse(vaultdata,ile0, 31 , ile1, 31);
	
	IloscWygranychBitw[0] = str_to_num(ile0);
	IloscWygranychBitw[1] = str_to_num(ile1);
	
}


#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 20.07.2013 19:11

Ale trochę nie rozumie, bo teraz zrobiłeś żeby zapisało nazwy map, zrób tak jak Ci powiedziałem. A tutaj zrobiłeś tak że nie będzie wczytywało nicków gracza tylko nazwy mapy, wiec zapis bez sensu


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 20.07.2013 19:48

wszyscy bd mieli wspólne dane i te dane będą inne, zależne od mapy.

 

@Andrzejek ma rację i myślę, że o jego pomysł Ci chodziło.

 

 


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 20.07.2013 20:42

 

 

wszyscy bd mieli wspólne dane i te dane będą inne, zależne od mapy.

 

no wlasnie mi o to chodzi ze dane beda inne zalezne od mapy.. a kazdy bedzie posiadal takie same.. tylko nie wiem czy to wlasnie jest jak najbardziej optymalny kod ktory napisalem..



#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 20.07.2013 21:05

No czyli mój sposób będzie Ci zapisywał i odczytywał dane z danej mapy


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 21.07.2013 17:01

Ale on napisał, że dla wszystkich chce takie same dane.

 

Więc pobieraj w plugin_init mape i od razu wczytuj. 

I jak gość wbija to przypisuj mu to co inni mają? Tylko też Exp musi iść do jednej zmiennej.

Nie wiem czy o to Ci chodzi.


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 21.07.2013 20:29

Jeśli mu o to chodziło że każdy gracz mam takie samy to niech zrobi tak jak ma w 2 poście i będzie okej, kod wygląda prawidłowo.


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#10 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 21.07.2013 21:44

 

 

Jeśli mu o to chodziło że każdy gracz mam takie samy to niech zrobi tak jak ma w 2 poście i będzie okej, kod wygląda prawidłowo.

 

 oto mi chodzi... w plugin_init dac ? bo ja mam aktualnie w connect



#11 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 21.07.2013 22:04

Do client_connect, czyli gdy gracz się połączyć z serwerem odczyta mu zapis


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#12 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 21.07.2013 22:15

mozna zakmknac..



#13 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 29.07.2013 20:46

zapis wykonuje sie w:

 

public End()
 
tak :
 

new id;
ZapiszDaneMapy(id);
 
to jesy chyba zle.. 
 
bo jak dam
 
ZapiszDaneMapy()
 
to jest error

Użytkownik Yakashi edytował ten post 29.07.2013 20:47


#14 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 29.07.2013 20:56

Jak wczytujesz i zapisujesz pokaż te dwie funkcje.


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#15 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 30.07.2013 00:11

WczytajDaneMapy(id);

 

ZapiszDaneMapy(id)

 

a zrobilem tak i dziala :

 

for(new k=1;k<=maxplayers;k++) 
ZapiszDaneMapy(k);






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych