Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

Kradzież Klocków

basebuilder bb proble kradziez klocki

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pineksio.

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.07.2013 21:35

Witam. Posiadam serwer na silniku :http://amxx.pl/topic...-v653-14022011/

 

Lecz mam problem, gracze mogą zabierać sobie klocki, a nawet klocki. Podam wam teraz moje cvary:

 

 

 

 

 

 

//ustawienia bb
bb_buildtime 150 // Czas budowy
bb_preptime "35" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza)
bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie
bb_infection_respawn "2" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach)
bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu
bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów
bb_lockmax "100" // Max blokad
bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo
bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania
bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania
bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow
bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie
bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie)
bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0)
bb_give_nades h // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons abcdeghijlmnqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu
 

 


Zapraszam Serwer Surf_Ski_2 + EXPMod + Respawn

b_350_20_FDFDFD_FDFDFD_000000_FDFDFD.png

IP: 31.186.82.99:27704

 

 


#2 Wolen

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:134
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 19.07.2013 08:54

Łap to:

http://amxx.pl/topic/48727-base-builder-one-player-to-block/

  • +
  • -
  • 0

 

Pamiętaj! Na obecną chwilę na tym forum nie jestem kimś kto potrafi pisać pluginy. Jestem osobą, która potrafi posługiwać się google, wyszukiwarką, dokumentacją oraz lubi pomagać innym :).

 

b_350_20_FFAD41_D27C10_000000_591F11.png

79.133.216.66:27015


#3 Pineksio.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.07.2013 10:36

Dalej to samo - Oto moje cvary:

//ruszanie klockow
bb_one_admin 1
bb_one_info 0
bb_one_text "Ten klocek nalezy  do <name>"


Zapraszam Serwer Surf_Ski_2 + EXPMod + Respawn

b_350_20_FDFDFD_FDFDFD_000000_FDFDFD.png

IP: 31.186.82.99:27704

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: basebuilder, bb, proble, kradziez, klocki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych