Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa z nieskończonym ammo na 10sekundProblem z zrobieniem

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.07.2013 12:59

Witam.

Mam problem, próbuje zrobić klase aby nieskończone ammo było na 10sekund po użyciu mocy klasy. Niestety mi nie wychodzi, raz działa ale bez bartimu, a aktualnie gdy odpale moc klasy crashuje serwer.

 

Klasa wygląda tak:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


#define CZAS_WH 10 //SEKUND

new bool:ma_klase[33];
new bool:moc_wlaczona[33];
//new msg_bartime;
new bool:uzycie[33];

new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Przez 10sekund co runde masz nieskonczone ammo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const adrenalina = 5;
new const morfina = 0;
new const wsparcie = 0;
new const grawitacja = 10;

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, adrenalina, morfina, wsparcie, grawitacja);
}



public cod_class_enabled(id){
    ma_klase[id] = true;
    moc_wlaczona[id] = false
}



public cod_class_disabled(id)
    ma_klase [id] = false;


public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    if(moc_wlaczona[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz swoje nieskonczone ammo");
        return;
    }
    
    
    set_user_clip(id, 31);
    new Float:fczasammo = 10;
    uzycie[id] = true;
    createBarTime(id, fczasammo);
    set_task(fczasammo,"WylaczAmmo",id);
    
    message_end()
}
stock createBarTime(id, Float:czas, startprogress = 0){
    static barTime2;
    
    if(!barTime2)    barTime2    =    get_user_msgid("BarTime2");
    
    message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
    write_short( _:czas );
    write_short( startprogress );
    message_end();
    
}

public WylaczAmmo(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) return;
    moc_wlaczona[id] = true;
    set_user_clip(id, 31)
    uzycie[id] = false
}

public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    if(!ma_klase[id])
        return;
    if(moc_wlaczona[id])
        return;
    
    if(uzycie[id]){    
        set_user_clip(id, 31);
    }
    
    
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        
    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        
        return weaponid;
        
    }
    
    
    return 0;    
}

public ResetHUD(id)
    moc_wlaczona[id] = false;


Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 16.07.2013 12:59

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.07.2013 11:22

Już nie potrzeba pomocy, udało mi się zrobić ;>


  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.07.2013 15:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych