Witam.
Mam problem, próbuje zrobić klase aby nieskończone ammo było na 10sekund po użyciu mocy klasy. Niestety mi nie wychodzi, raz działa ale bez bartimu, a aktualnie gdy odpale moc klasy crashuje serwer.
Klasa wygląda tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_WH 10 //SEKUND
new bool:ma_klase[33];
new bool:moc_wlaczona[33];
//new msg_bartime;
new bool:uzycie[33];
new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Przez 10sekund co runde masz nieskonczone ammo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const adrenalina = 5;
new const morfina = 0;
new const wsparcie = 0;
new const grawitacja = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, adrenalina, morfina, wsparcie, grawitacja);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
moc_wlaczona[id] = false
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase [id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(moc_wlaczona[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz swoje nieskonczone ammo");
return;
}
set_user_clip(id, 31);
new Float:fczasammo = 10;
uzycie[id] = true;
createBarTime(id, fczasammo);
set_task(fczasammo,"WylaczAmmo",id);
message_end()
}
stock createBarTime(id, Float:czas, startprogress = 0){
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( _:czas );
write_short( startprogress );
message_end();
}
public WylaczAmmo(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
moc_wlaczona[id] = true;
set_user_clip(id, 31)
uzycie[id] = false
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(moc_wlaczona[id])
return;
if(uzycie[id]){
set_user_clip(id, 31);
}
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public ResetHUD(id)
moc_wlaczona[id] = false;
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 16.07.2013 12:59