Tutaj masz:
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
{
cs_set_user_nvg(id, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
To jeżeli chcesz mieć np. na komendzie użyj przedmiot to do tego:
public UzyjPerku(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}
zmieniasz na
public UzyjPerku(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}
A z EmitSound usuń to:
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
Możesz się bawić z użyciem, bo jeżeli będziesz miał item np. co daje umiejętność rakiety a ty będziesz miał np. w klasie dodane apteczkę to będzie to i to się używało, wiec możesz bawić z kolejnością użycia, lub możesz zrobić tak że dodasz następną komende na użycie umiejętności klas, czyli jezeli tutaj masz tak:
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
public UzyjPerku(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}
To możesz zrobić na umiejetnosc klasy tak:
register_clcmd("useclass", "UzyjClass");
register_clcmd("radio2", "UzyjClass");
public UzyjClass(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}