Witam, nie wiem czy dobry dział.
Prosiłbym o dodanie flag do poniższych pluginów, tak aby były dostępne wyłącznie dla adminów z fragą "m"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.07.2013 12:21
Witam, nie wiem czy dobry dział.
Prosiłbym o dodanie flag do poniższych pluginów, tak aby były dostępne wyłącznie dla adminów z fragą "m"
Napisano 14.07.2013 01:25
DarkGL to mój autorytet.
Napisano 04.08.2013 13:42
dodałbym Ci jak naprawiasz pluginy żeby można było je skomplikować bo w każdym wywala błąd.
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Napisano 04.08.2013 14:57
Sprawdzałem przed chwilą i nie ma problemu z kompilowaniem
Napisano 04.08.2013 15:42
U mnie jest tak
1 plugin
2 plugin
3 plugin
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Napisano 04.08.2013 15:58
A u mnie śmiga. Nie wiem tylko co chcesz osiągnąć w drugim pluginie.
Napisano 04.08.2013 17:12
drugi plugin jest na odblokowanie ukrytego pokoju, ale dzięki za te
Napisano 04.08.2013 17:49
dokładnie tak ma wyglądać kod pod flagę o?
/* AMX Mod X* Weaponbox Models for HLDM * * http://aghl.ru/forum/ - Russian Half-Life and Adrenaline Gamer Community * * This file is provided as is (no warranties) */ #include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Weaponbox Models for HLDM" #define VERSION "0.4" #define AUTHOR "KORD_12.7" #define FLAG ADMIN_LEVEL_C #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers) #define HLW_DISPLACER 20 #define HLW_KNIFE 25 new g_CvarEnable, g_CvarRendEnable, g_CvarRendColor, g_CvarRendMode, g_MaxPlayers, g_XV11382, g_RGB[3] new const g_wpn_models[][] = { "models/w_weaponbox.mdl", "models/w_crowbar.mdl", "models/w_9mmhandgun.mdl", "models/w_357.mdl", "models/w_9mmAR.mdl", "models/w_weaponbox.mdl", "models/w_crossbow.mdl", "models/w_shotgun.mdl", "models/w_rpg.mdl", "models/w_gauss.mdl", "models/w_egon.mdl", "models/w_hgun.mdl", "models/w_grenade.mdl", "models/v_tripmine.mdl", "models/w_satchel.mdl", "models/w_sqknest.mdl", "models/w_bgrap.mdl", "models/w_desert_eagle.mdl", "models/w_pipe_wrench.mdl", "models/w_saw.mdl", "models/w_displacer.mdl", "models/w_weaponbox.mdl", "models/w_shock_rifle.mdl", "models/w_spore_launcher.mdl", "models/w_m40a1.mdl", "models/w_knife.mdl" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("wpnbox_version", VERSION, FCVAR_SPONLY | FCVAR_SERVER | FCVAR_UNLOGGED) RegisterHam(Ham_Spawn, "weaponbox", "fw_WpnboxSpawnPost", 1) g_CvarEnable = register_cvar("wpnbox_models", "1") g_CvarRendEnable = register_cvar("wpnbox_render", "1") g_CvarRendColor = register_cvar("wpnbox_render_color", "random") g_MaxPlayers = get_maxplayers() } public plugin_cfg() { new color[32] get_pcvar_string(g_CvarRendColor, color, charsmax(color)) trim(color) if (equali(color, "random")) g_CvarRendMode = 0 else { new r[4], g[4], b[4] parse(color, r, charsmax(r), g, charsmax(g), b, charsmax(b)) g_RGB[0] = str_to_num(r) g_RGB[1] = str_to_num(g) g_RGB[2] = str_to_num(b) g_CvarRendMode = 1 } if (get_cvar_pointer("displacer_version")) g_XV11382 = 1 } public fw_WpnboxSpawnPost(ent) { if (get_pcvar_num(g_CvarEnable) && pev_valid(ent)) { new id = pev(ent, pev_owner) if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) return PLUGIN_CONTINUE if (IsPlayer(id)) { new wpn_id = get_user_weapon(id) if (g_XV11382 && wpn_id == HLW_EGON) wpn_id = HLW_DISPLACER if (HLW_CROWBAR <= wpn_id <= HLW_KNIFE) { engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_wpn_models[wpn_id]) if (wpn_id == HLW_TRIPMINE) { set_pev(ent, pev_body, 3) set_pev(ent, pev_sequence, 8) } if (get_pcvar_num(g_CvarRendEnable)) { switch(g_CvarRendMode) { case 1: fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, g_RGB[0], g_RGB[1], g_RGB[2], kRenderNormal, 16) case 0: fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, random_num(1, 255), random_num(1, 255), random_num(1, 255), kRenderNormal, 16) } } } } } return HAM_IGNORED }
Napisano 05.08.2013 14:44
Jak chcesz zmienić flagę dostępu to modyfikujesz tylko
#define FLAG ADMIN_LEVEL_C
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych