Witam, nie wiem czy dobry dział.
Prosiłbym o dodanie flag do poniższych pluginów, tak aby były dostępne wyłącznie dla adminów z fragą "m"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.07.2013 12:21
Witam, nie wiem czy dobry dział.
Prosiłbym o dodanie flag do poniższych pluginów, tak aby były dostępne wyłącznie dla adminów z fragą "m"
Napisano 14.07.2013 01:25
DarkGL to mój autorytet.
Napisano 04.08.2013 13:42
dodałbym Ci jak naprawiasz pluginy żeby można było je skomplikować bo w każdym wywala błąd.
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Napisano 04.08.2013 14:57
Sprawdzałem przed chwilą i nie ma problemu z kompilowaniem
Napisano 04.08.2013 15:42
U mnie jest tak
1 plugin
2 plugin
3 plugin
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Napisano 04.08.2013 15:58
A u mnie śmiga. Nie wiem tylko co chcesz osiągnąć w drugim pluginie.
Napisano 04.08.2013 17:12
drugi plugin jest na odblokowanie ukrytego pokoju, ale dzięki za te ![]()
Napisano 04.08.2013 17:49
dokładnie tak ma wyglądać kod pod flagę o?
/* AMX Mod X* Weaponbox Models for HLDM
*
* http://aghl.ru/forum/ - Russian Half-Life and Adrenaline Gamer Community
*
* This file is provided as is (no warranties)
*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Weaponbox Models for HLDM"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "KORD_12.7"
#define FLAG ADMIN_LEVEL_C
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)
#define HLW_DISPLACER 20
#define HLW_KNIFE 25
new
g_CvarEnable,
g_CvarRendEnable,
g_CvarRendColor,
g_CvarRendMode,
g_MaxPlayers,
g_XV11382,
g_RGB[3]
new const g_wpn_models[][] =
{
"models/w_weaponbox.mdl",
"models/w_crowbar.mdl",
"models/w_9mmhandgun.mdl",
"models/w_357.mdl",
"models/w_9mmAR.mdl",
"models/w_weaponbox.mdl",
"models/w_crossbow.mdl",
"models/w_shotgun.mdl",
"models/w_rpg.mdl",
"models/w_gauss.mdl",
"models/w_egon.mdl",
"models/w_hgun.mdl",
"models/w_grenade.mdl",
"models/v_tripmine.mdl",
"models/w_satchel.mdl",
"models/w_sqknest.mdl",
"models/w_bgrap.mdl",
"models/w_desert_eagle.mdl",
"models/w_pipe_wrench.mdl",
"models/w_saw.mdl",
"models/w_displacer.mdl",
"models/w_weaponbox.mdl",
"models/w_shock_rifle.mdl",
"models/w_spore_launcher.mdl",
"models/w_m40a1.mdl",
"models/w_knife.mdl"
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("wpnbox_version", VERSION, FCVAR_SPONLY | FCVAR_SERVER | FCVAR_UNLOGGED)
RegisterHam(Ham_Spawn, "weaponbox", "fw_WpnboxSpawnPost", 1)
g_CvarEnable = register_cvar("wpnbox_models", "1")
g_CvarRendEnable = register_cvar("wpnbox_render", "1")
g_CvarRendColor = register_cvar("wpnbox_render_color", "random")
g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}
public plugin_cfg()
{
new color[32]
get_pcvar_string(g_CvarRendColor, color, charsmax(color))
trim(color)
if (equali(color, "random"))
g_CvarRendMode = 0
else
{
new r[4], g[4], b[4]
parse(color, r, charsmax(r), g, charsmax(g), b, charsmax(b))
g_RGB[0] = str_to_num(r)
g_RGB[1] = str_to_num(g)
g_RGB[2] = str_to_num(b)
g_CvarRendMode = 1
}
if (get_cvar_pointer("displacer_version"))
g_XV11382 = 1
}
public fw_WpnboxSpawnPost(ent)
{
if (get_pcvar_num(g_CvarEnable) && pev_valid(ent))
{
new id = pev(ent, pev_owner)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
return PLUGIN_CONTINUE
if (IsPlayer(id))
{
new wpn_id = get_user_weapon(id)
if (g_XV11382 && wpn_id == HLW_EGON)
wpn_id = HLW_DISPLACER
if (HLW_CROWBAR <= wpn_id <= HLW_KNIFE)
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_wpn_models[wpn_id])
if (wpn_id == HLW_TRIPMINE)
{
set_pev(ent, pev_body, 3)
set_pev(ent, pev_sequence, 8)
}
if (get_pcvar_num(g_CvarRendEnable))
{
switch(g_CvarRendMode)
{
case 1: fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, g_RGB[0], g_RGB[1], g_RGB[2], kRenderNormal, 16)
case 0: fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, random_num(1, 255), random_num(1, 255), random_num(1, 255), kRenderNormal, 16)
}
}
}
}
}
return HAM_IGNORED
}
Napisano 05.08.2013 14:44
Jak chcesz zmienić flagę dostępu to modyfikujesz tylko
#define FLAG ADMIN_LEVEL_C
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych