Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Znow skill na pokemodzie

pokemod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Venom21

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 08:59

Witam. Czy podrabajac rock slide by przy okazji trulo mozna uzyc funkcji skillAoedamage? po uzyciu jej i zrobieniu dobrych zmiennych wszystko dobrze sie kompiluje lecz pisze ze skill jest nieprawidlowy

#2 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 15:30

kolejny problem z kulami ktore maja zamrazac lecz nie zamrazaja ;< wszystko sie dobrze compiluje
public Ice_shoot(id, skill, prop)
 {
	new victim = PokeSkillTarget(id);
	if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && MaxSkillChance(id,skill,50) && !g_Status[victim][STATUS_FROZEN] ){
		ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN, get_ppcvar_float(pm_poisontime) )
		return SKILL_USED;
	}
	return SKILL_READY;
 }


#3 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 13.07.2013 15:56

ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN, get_ppcvar_float(pm_poisontime) )
        return SKILL_USED;

pm_poisontime ?

cos tutaj w statusie pokreciles :)


  • +
  • -
  • 0

#4 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 16:26

nie wiedzialem czy mozna dodawac nowe cvary :P

#5 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 16:36

glownie zalezy mi na tym slidzie bo bym zrobil trujacy i podpalajacy od razu ;P

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.07.2013 16:56


public Ice_shoot(id, skill, prop)
 {
	new victim = PokeSkillTarget(id);
	if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && !g_Status[victim][STATUS_FROZEN] ){
		ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN )
		return SKILL_USED;
	}
	return SKILL_READY;
 }

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 17:22

pomyglbys jeszcze z tymi skalami? w grze pisze ze skill is disabled a za ice shoota dziekuje dziala :) dodalem jeszcze makeline i smiga :D
public Poison_Slide(id, skill, prop)
 {
		new Float:attack_origin[3];
	pev(id, pev_origin, attack_origin);
		new level = SkillLevel(id, skill)
	new radius = STOMP_RADIUS + level;
	new Float:f_aimvec[3], Ent
	new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)
	

	get_user_origin(id, origin[id]);
	get_user_origin(id, aim[id], 3);
	skillAoEdamage(id, attack_origin, radius, max(10,level), skill, AOE_IGNORE|AOE_MAXDAM, _, STATUS_POISON, -1);


	if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
	else
		aim[id][2] += 40;

	for(new i=0; i


#8 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 14.07.2013 22:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych