←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
Znow skill na pokemodzie

Zablokowany

Venom21 - zdjęcie Venom21 13.07.2013

Witam. Czy podrabajac rock slide by przy okazji trulo mozna uzyc funkcji skillAoedamage? po uzyciu jej i zrobieniu dobrych zmiennych wszystko dobrze sie kompiluje lecz pisze ze skill jest nieprawidlowy
Odpowiedz

Venom21 - zdjęcie Venom21 13.07.2013

kolejny problem z kulami ktore maja zamrazac lecz nie zamrazaja ;< wszystko sie dobrze compiluje
public Ice_shoot(id, skill, prop)
 {
	new victim = PokeSkillTarget(id);
	if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && MaxSkillChance(id,skill,50) && !g_Status[victim][STATUS_FROZEN] ){
		ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN, get_ppcvar_float(pm_poisontime) )
		return SKILL_USED;
	}
	return SKILL_READY;
 }
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 13.07.2013

ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN, get_ppcvar_float(pm_poisontime) )
        return SKILL_USED;

pm_poisontime ?

cos tutaj w statusie pokreciles :)

Odpowiedz

Venom21 - zdjęcie Venom21 13.07.2013

nie wiedzialem czy mozna dodawac nowe cvary :P
Odpowiedz

Venom21 - zdjęcie Venom21 13.07.2013

glownie zalezy mi na tym slidzie bo bym zrobil trujacy i podpalajacy od razu ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 13.07.2013


public Ice_shoot(id, skill, prop)
 {
	new victim = PokeSkillTarget(id);
	if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && !g_Status[victim][STATUS_FROZEN] ){
		ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN )
		return SKILL_USED;
	}
	return SKILL_READY;
 }
Odpowiedz

Venom21 - zdjęcie Venom21 13.07.2013

pomyglbys jeszcze z tymi skalami? w grze pisze ze skill is disabled a za ice shoota dziekuje dziala :) dodalem jeszcze makeline i smiga :D
public Poison_Slide(id, skill, prop)
 {
		new Float:attack_origin[3];
	pev(id, pev_origin, attack_origin);
		new level = SkillLevel(id, skill)
	new radius = STOMP_RADIUS + level;
	new Float:f_aimvec[3], Ent
	new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)
	

	get_user_origin(id, origin[id]);
	get_user_origin(id, aim[id], 3);
	skillAoEdamage(id, attack_origin, radius, max(10,level), skill, AOE_IGNORE|AOE_MAXDAM, _, STATUS_POISON, -1);


	if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
	else
		aim[id][2] += 40;

	for(new i=0; i
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 14.07.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany