Znow skill na pokemodzie
Venom21 13.07.2013
Witam. Czy podrabajac rock slide by przy okazji trulo mozna uzyc funkcji skillAoedamage? po uzyciu jej i zrobieniu dobrych zmiennych wszystko dobrze sie kompiluje lecz pisze ze skill jest nieprawidlowy
Venom21 13.07.2013
kolejny problem z kulami ktore maja zamrazac lecz nie zamrazaja ;< wszystko sie dobrze compiluje
public Ice_shoot(id, skill, prop) { new victim = PokeSkillTarget(id); if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && MaxSkillChance(id,skill,50) && !g_Status[victim][STATUS_FROZEN] ){ ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN, get_ppcvar_float(pm_poisontime) ) return SKILL_USED; } return SKILL_READY; }
patryk9009
13.07.2013
ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN, get_ppcvar_float(pm_poisontime) ) return SKILL_USED;
pm_poisontime ?
cos tutaj w statusie pokreciles
Venom21 13.07.2013
glownie zalezy mi na tym slidzie bo bym zrobil trujacy i podpalajacy od razu
radim
13.07.2013
public Ice_shoot(id, skill, prop) { new victim = PokeSkillTarget(id); if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && !g_Status[victim][STATUS_FROZEN] ){ ApplyStatus( id, victim, STATUS_FROZEN ) return SKILL_USED; } return SKILL_READY; }
Venom21 13.07.2013
pomyglbys jeszcze z tymi skalami? w grze pisze ze skill is disabled a za ice shoota dziekuje dziala dodalem jeszcze makeline i smiga
public Poison_Slide(id, skill, prop) { new Float:attack_origin[3]; pev(id, pev_origin, attack_origin); new level = SkillLevel(id, skill) new radius = STOMP_RADIUS + level; new Float:f_aimvec[3], Ent new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL) get_user_origin(id, origin[id]); get_user_origin(id, aim[id], 3); skillAoEdamage(id, attack_origin, radius, max(10,level), skill, AOE_IGNORE|AOE_MAXDAM, _, STATUS_POISON, -1); if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 ); if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 ); if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50) //only change it if they are at least that far away aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 ); else aim[id][2] += 40; for(new i=0; i
Kawon
14.07.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL