
public Widokowka (id, skill, prop) { new level = SkillLevel(id, skill); MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188, 0,255,255,0); return SKILL_READY; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Venom21 , 12.07.2013 15:53
sam sobie poradzilem
Przejdź do postu
Napisano 11.07.2013 17:09
public Widokowka (id, skill, prop) { new level = SkillLevel(id, skill); MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188, 0,255,255,0); return SKILL_READY; }
Napisano 11.07.2013 17:52
Zacznijmy od tego, że nie masz zielonego pojęcia co kopiujesz z innych skilli, po prostu metoda "kopiuj-wklej". Ehh..
Może na początku zajmiemy się wyjaśnieniem funkcji: MakeLine. Jest to nic innego jak zastosowanie TE_BEAMPOINTS (http://www.youtube.c...h?v=x2V63KYLC2s)
http://wiki.amxmodx....:_TE_BEAMPOINTS
A teraz przejdźmy do skilla. Użyłeś dwóch zmiennych: origin[id] i aim[id], a nawet nie przypisałeś im wartości. Przed MakeLine dodaj:
get_user_origin(id, origin[id]); // pobiera aktualną pozycję gracza i przypisuje tę wartość zmiennej origin get_user_origin(id, aim[id], 2); // pobiera końcową pozycję od pozycji gracza i przypisuję tę wartość zmiennej aim
(Więcej o get_user_origin znajdziesz tutaj: http://amxx.pl/dokum...get_user_origin)
Jeżeli Twoim celem było zrobienie skilla, który "wystrzeliwuje" promień, to jest tyle do roboty. Całość kodu ma wyglądać tak:
public Widokowka (id, skill, prop) { new level = SkillLevel(id, skill); get_user_origin(id, origin[id]); get_user_origin(id, aim[id], 2); MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188, 0,255,255,0); return SKILL_READY; }
Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 17:57
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 11.07.2013 17:57
public Promien_nicosci(id, skill, prop) { new level = SkillLevel(id, skill); new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3]; get_user_origin(id, origin[id]); get_user_origin(id, aim[id], 2); IVecFVec(origin[id], f_origin); IVecFVec(aim[id], f_aimvec); skillLinedamage(id, f_origin, f_aimvec, floatround(level*NAPIERDALACZ_ODLEGLOSC), floatround(level*NAPIERDALACZ_DMG), skill, _, STATUS_POISON,);{ ApplyStatus( id, victim, STATUS_POISON, get_ppcvar_float(pm_poisontime) ) MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188, 0,255,150,0); origin[id][2] -= 5; poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_FLAME); if( end_rep_use(id, skill, 2.0) ) return SKILL_USED; return SKILL_READY; }Dzięki radim
Użytkownik Venom21 edytował ten post 11.07.2013 18:01
Napisano 11.07.2013 18:00
Po co Ci ta klamra w środku ?!
public Promien_nicosci(id, skill, prop) { new level = SkillLevel(id, skill); new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3]; get_user_origin(id, origin[id]); get_user_origin(id, aim[id], 2); IVecFVec(origin[id], f_origin); IVecFVec(aim[id], f_aimvec); skillLinedamage(id, f_origin, f_aimvec, floatround(level*NAPIERDALACZ_ODLEGLOSC), floatround(level*NAPIERDALACZ_DMG), skill, _, STATUS_POISON,); ApplyStatus( id, victim, STATUS_POISON, get_ppcvar_float(pm_poisontime) ) MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188, 0,255,150,0); origin[id][2] -= 5; poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_FLAME); if( end_rep_use(id, skill, 2.0) ) return SKILL_USED; return SKILL_READY; }
Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 18:01
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 12.07.2013 09:57
Napisano 12.07.2013 15:40
public Trujacy_bluszcz(id, skill, props) { poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN); new level = SHOCK_WAVE_DAMAGE*SkillLevel(id, skill) new radius = SHOCK_WAVE_RADIUS + level new Float:attack_origin[3]; pev(id, pev_origin, attack_origin); skillAoEdamage(id, attack_origin, radius, level, skill, AOE_IGNORE|AOE_MAXDAM, _, STATUS_POISON, -1); FVecIVec( attack_origin, origin[id] ); message_begin( MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, origin[id] ) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord( origin[id][0]) write_coord( origin[id][1]) write_coord( origin[id][2] - 16) write_coord( origin[id][0]) write_coord( origin[id][1]) write_coord( origin[id][2] - 16 + radius/2) write_short( SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING] ) write_byte( 0 ) // startframe write_byte( 0 ) // framerate write_byte( 25 ) // life write_byte( 16 ) // width write_byte( 0 ) // noise write_byte( 50 ) write_byte( 150 ) write_byte( 0 ) write_byte( 255 ) //brightness write_byte( 0 ) // speed message_end() return SKILL_USED; }co tu jest zle.. wszystko dobrze sie kompiluje tylko pisze ze skill is disambled
Napisano 12.07.2013 15:53 Najlepsza odpowiedź
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych