Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Co zle zrobilem? poke skill

pokemod

Najlepsza odpowiedź Venom21 , 12.07.2013 15:53

sam sobie poradzilem Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Venom21

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.07.2013 17:09

Witam. Ucze sie robiac proste skille lecz na razie srednio mi to wychodzi. Chcialem zrobic skill ktory ma jedynie wygladac. Wszystko ladnie sie skompilowalo dodalem skill do config/pokemon/skill.cfg oraz zrobilem pokemona z tym skillem. Lecz w grze pisze ze skill jest wylaczony :( proszę o pomoc i powiedzenie mi czy dobrze zrobilem..
public Widokowka (id, skill, prop)
{
new level = SkillLevel(id, skill);
MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188,	0,255,255,0);

return SKILL_READY;
}


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.07.2013 17:52

Zacznijmy od tego, że nie masz zielonego pojęcia co kopiujesz z innych skilli, po prostu metoda "kopiuj-wklej". Ehh..

Może na początku zajmiemy się wyjaśnieniem funkcji: MakeLine. Jest to nic innego jak zastosowanie TE_BEAMPOINTS (http://www.youtube.c...h?v=x2V63KYLC2s)

http://wiki.amxmodx....:_TE_BEAMPOINTS

A teraz przejdźmy do skilla. Użyłeś dwóch zmiennych: origin[id] i aim[id], a nawet nie przypisałeś im wartości. Przed MakeLine dodaj:

get_user_origin(id, origin[id]); // pobiera aktualną pozycję gracza i przypisuje tę wartość zmiennej origin
get_user_origin(id, aim[id], 2); // pobiera końcową pozycję od pozycji gracza i przypisuję tę wartość zmiennej aim

(Więcej o get_user_origin znajdziesz tutaj: http://amxx.pl/dokum...get_user_origin)

Jeżeli Twoim celem było zrobienie skilla, który "wystrzeliwuje" promień, to jest tyle do roboty. Całość kodu ma wyglądać tak:

public Widokowka (id, skill, prop)
{
new level = SkillLevel(id, skill);
 
get_user_origin(id, origin[id]);
get_user_origin(id, aim[id], 2);
 
MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188, 0,255,255,0);
 
return SKILL_READY;
}

Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 17:57

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.07.2013 17:57

i jeszcze czemu mi wyskakuje to
Spoiler

jak wrzucam to i dodaje do skill_defines.inl wszystkie dane (napierdalacz dmg oraz napierdalacz odleglosc)
public Promien_nicosci(id, skill, prop) {	new level = SkillLevel(id, skill);	new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3];	get_user_origin(id, origin[id]);	get_user_origin(id, aim[id], 2);	IVecFVec(origin[id], f_origin);	IVecFVec(aim[id], f_aimvec);	skillLinedamage(id, f_origin, f_aimvec, 	floatround(level*NAPIERDALACZ_ODLEGLOSC), 	floatround(level*NAPIERDALACZ_DMG), skill, _, STATUS_POISON,);{		ApplyStatus( id, victim, STATUS_POISON, get_ppcvar_float(pm_poisontime) )	MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188,	0,255,150,0);	origin[id][2] -= 5;	poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_FLAME);	if( end_rep_use(id, skill, 2.0) )		return SKILL_USED;	return SKILL_READY; }
Dzięki radim :) ale dlaczego teraz mi sie wyswietla?? przeciez skill nic nie ma wspolnego z admin.inl!!

Użytkownik Venom21 edytował ten post 11.07.2013 18:01


#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.07.2013 18:00

Po co Ci ta klamra w środku ?!

public Promien_nicosci(id, skill, prop)
{
new level = SkillLevel(id, skill);
new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3];
 
get_user_origin(id, origin[id]);
get_user_origin(id, aim[id], 2);
IVecFVec(origin[id], f_origin);
IVecFVec(aim[id], f_aimvec);
 
skillLinedamage(id, f_origin, f_aimvec,  floatround(level*NAPIERDALACZ_ODLEGLOSC),  floatround(level*NAPIERDALACZ_DMG), skill, _, STATUS_POISON,);
ApplyStatus( id, victim, STATUS_POISON, get_ppcvar_float(pm_poisontime) )
MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,1,10+level,0,188, 0,255,150,0);
origin[id][2] -= 5;
poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_FLAME);
 
if( end_rep_use(id, skill, 2.0) )
return SKILL_USED;
 
return SKILL_READY;
}

Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 18:01

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2013 09:57

znow wyskoczyl jakis error w tym kodzie co podales :( nic nie zmienialem
Spoiler


#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.07.2013 10:43

Dodaj:

new victim = PokeSkillTarget(id);

pod:

new level - SkillLevel(id, skill);

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2013 15:40

public Trujacy_bluszcz(id, skill, props)
     {
            poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN);
     
            new level = SHOCK_WAVE_DAMAGE*SkillLevel(id, skill)
            new radius = SHOCK_WAVE_RADIUS  + level
     
            new Float:attack_origin[3];
            pev(id, pev_origin, attack_origin);
            skillAoEdamage(id, attack_origin, radius, level, skill, AOE_IGNORE|AOE_MAXDAM, _, STATUS_POISON, -1);
     
            FVecIVec( attack_origin, origin[id] );
     
           
            message_begin( MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, origin[id] )
            write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
            write_coord( origin[id][0])
            write_coord( origin[id][1])
            write_coord( origin[id][2] - 16)
            write_coord( origin[id][0])
            write_coord( origin[id][1])
            write_coord( origin[id][2] - 16 + radius/2)
            write_short( SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING] )
            write_byte( 0 )         // startframe
            write_byte( 0 )         // framerate
            write_byte( 25 )                // life
            write_byte( 16 )        // width
            write_byte( 0 )         // noise
            write_byte( 50 )
            write_byte( 150 )
            write_byte( 0 )
            write_byte( 255 )       //brightness
            write_byte( 0 )         // speed
            message_end()
     
            return SKILL_USED;
     }
co tu jest zle.. wszystko dobrze sie kompiluje tylko pisze ze skill is disambled

#8 Venom21

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:nie mam xd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2013 15:53   Najlepsza odpowiedź

sam sobie poradzilem





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych