Widziałem wczoraj prośbę o przerobienie pluginu SurfXP z Nvault na SQL. Miałem dzisiaj godzinkę wolnego czasu, więc przeznaczyłem ją na coś pożytecznego i oto efekt.
Plugin jest zmodyfikowaną wersją tego SurfXP: http://amxx.pl/topic...sional-401-lvl/
Poza dodaniem obsługi SQL poprawiłem jeden ważny błąd, który mógł powodować nieprawidłowe działanie pluginu, a nawet crashe serwera.
Pozwolę sobie przytoczyć część wypowiedzi Kot-CSHH, by przedstawić zawarte w pluginie zmiany w opozycji do standardowej wersji:
- Więcej LVL, - Max HP = 200, - Usunięto zakaz używania zoom, - Dodano komendę na dodawanie expa, - Dodano menu, - Dodano motd z listą broni*. - Dodano zapis SQL *UWAGA: Motd musicie sobie zrobić sami. Nie daje gotowego. Nazwę pliku z motd trzeba nazwać "bronie.txt"
surfxp_db_host "127.0.0.1" - Host bazy danych surfxp_db_user "dbuser" - Nazwa użytkownika bazy danych surfxp_db_pass "dbpass" - Hasło użytkownika bazy danych surfxp_db_database "dbname" - Nazwa bazy danych
/level - pokazuje aktualny poziom /xp - pokazuje aktualną ilość expa /nowylevel - pokazuje expa ilość brakującego do kolejnego poziomu /bronie - pokazuje listę broni(w motd) /menu - wyświetla główne menu /info - wyświetla informacje na temat pluginu
amx_addexp "nick" "ilość expa" - dodaje wybraną ilość expa dla wybranego gracza (gracz nie może mieć Immunitetu), Flaga G
Amxmodx Amxmisc Fun Hamsandwich Cstrike Fakemeta Sqlx
Wrzucamy SurfXPSQL.sma do addons/amxmodx/scripting. Wrzucamy SurfXPSQL.amxx do addons/amxmodx/plugins. Modele dodajemy do nowego folderu, który tworzymy w cstrike/models. Dopisujemy SurfXPSQL.amxx do addons/amxmodx/configs/plugins.ini. Dopisujemy cvary do addons/amxmodx/configs/amxx.cfg. Wypakowujemy archiwum cstrikeTUTOR.rar w dowolne miejsce. Wrzucamy foldery gfx i resource do cstrike.
Poniższa konfiguracja jest opcjonalna, plugin będzie działał bez niej. Szukamy 1. //precache_model("models/FOLDER/v_NAZWAMODELU.mdl") Usuwamy // i zamieniamy "FOLDER" na folder gdzie znajdują się nasze modele oraz "NAZWAMODELU" na nową nazwę modeli 2. if(Weapon_Id == CSW_KNIFE && PLEVEL[ id ] >= 3 ) // TU WPISUJEMY ZA JAKA BRON MA PODMIENIAC MODEL ORAZ OD KTOREGO LVL { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/FOLDER/v_NAZWAMODELU.mdl") } Gdzie jest napisane "KNIFE" wpisujemy broń, którą ma podmieniać model, oraz na który LVL. Niżej znów jest "FOLDER" oraz "NAZWAMODELU", w tym przypadku robimy to samo co w pkt. 1 3. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 3) // TU WPISUJEMY ZA JAKA BRON MA PODMIENIAC MODEL ORAZ OD KTOREGO LVL { SetHamParamFloat(4, damage * 1.5) // TU WPISUJEMY O ILE WIECEJ RAZY OBRAZENIA return HAM_HANDLED } Tam gdzie jest napisane KNIFE robimy to samo co w pkt. 2, oraz poniżej wpisujemy o ile razy ma być większe DMG.
Jeśli nadal masz kłopoty z dodaniem nowych broni, zajrzyj do tego poradnika: http://amxx.pl/topic...-broni/?hl=surf