Wszystko działa jak należy.
@koko12 proszę cię... Nie wypowiadaj się w tym temacie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.08.2013 20:26
Wszystko działa jak należy.
@koko12 proszę cię... Nie wypowiadaj się w tym temacie.
Napisano 23.08.2013 17:23
Wydanie Wersji v1.2
Co nowego:
- dodanie Multilanguage (na razie tylko języki POLSKI i ANGIELSKI)
- zoptymalizowanie kodu
SMA do ściągnięcia w załączniku
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 24.08.2013 14:29
Ładnie, ładnie. Mam świetny pomysł i jeżeli go nie wykorzystam, to podrzucę Tobie na steam
Napisano 29.08.2013 09:10
Po co jest?
new cvar_Kill, new pd_kill,Nigdzie nie jest użyte
Może coś planuje z tym zrobić w następnym wydaniu
Napisano 29.08.2013 10:43
Sory ze pytam ale możecie mi powiedzieć gdzie są cvary bo chce to wkleić
Napisano 30.08.2013 10:11
Sory ze pytam ale możecie mi powiedzieć gdzie są cvary bo chce to wkleić
pd_friendlyfire // 0 - off (za zabójstwo swojego nie da PD) 1 - on (za zabójstwo swojego da PD) [przydaje się na tryb DeathMatch]pd_kill // ilość pd za zabójstwopd_kill_hs // ilość pd za headshot'apd_planted // ilość pd za podłożenie bombypd_defused // ilość pd za rozbrojenie bombypd_rescue_hostage // ilość pd za uratowanie zakładnikapd_kill_hostage // ilość zabranego pd za zabicie zakładnikapd_savetype // typ zapisu 1- nick ; 2 - sid ; 3 - ippd_costexp // koszt xp'a za pdpd_givexp // ilość kupionego xp'apd_pokelottery // koszt loterii pokemonów za pdpd_itemlottery // koszt loterii itemów za pdpd_buy // ilość kupionego pdpd_cost // koszt pd za pieniądze $[natywy]pm_get_user_pd(id) - pobiera ilość PD (id - index gracza)pm_set_user_pd(id, wartosc) - ustawia odpowiednią ilość PD (id - index gracza ; wartosc- ilość PD)
No to są te cvary, oprócz tego:
pm_get_user_pd(id) - pobiera ilość PD (id - index gracza)
pm_set_user_pd(id, wartosc) - ustawia odpowiednią ilość PD (id - index gracza ; wartosc- ilość PD)
Cvary możesz wkleić do amxx.cfg tylko dodaj im wartość
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 30.08.2013 10:21
Napisz jeszcze, że działa na twoich poprawionych natyvach.
Napisano 20.10.2013 13:57
Witam mam problem zrobiłem wszystko jak należy i nie działa mi prosiłbym o pomoc
Napisano 09.12.2013 16:14
siema może ktoś pomóc przy kompilowaniu wyskakują błędy... I tak pozatym robie wszystko co każe Radim może ktoś pomóc? Proszę.
Napisano 13.12.2013 14:11
Hmmm , w tej nowej wersji też mam takie errory ;o
na starej wystarczylo poprawic natywy ktore radim napisal w innym temacie.
Napisano 16.12.2013 13:08
Ref ;]
Napisano 02.01.2014 23:32
Mam taki problem, otóż w swojej wersji pokemoda mam 660 pokemonów z wszystkich 5 generacji + shiny i takie tam, moje pytanie brzmi jak dodać właśnie te wyjątki czyli legendy ze wszystkich serii + shiny aby nie losowało w loterii, wiem że jest to gdzieś "ukryte" w tej linijce kodu:
case 2: { new Cost = get_pcvar_num(cvar_PokeLottery); if( pd[id] < Cost) { client_print(id, print_chat, translate(id, "PD_NOPD")) ; } else { new poke, szPoke[64]; do { poke = random_num(1, MAX_POKEMONS); } while( Poke_PokeInfo(poke) & PI_SPECIAL || Poke_PokeInfo(poke) & PI_DISABLE); Poke_PokeToName(poke, szPoke, charsmax(szPoke)) for(new p=1; p<=MAX_ACTIVE_POKES; ++p) { if(poke == Poke_PlayerPokemon(id, p)) { client_print(id, print_chat, translate(id, "PD_CHECKPOKE"), szPoke) return PLUGIN_CONTINUE; } } Poke_Give_Poke(id, poke, 1); pd[id]-=Cost; client_print(id, print_chat, translate(id, "PD_WINLOTTERY"), szPoke); } }
Bardzo chciałbym wiedzieć, jak dodać te wyjątki. Z góry dziękuje :3
Użytkownik Wojako edytował ten post 02.01.2014 23:36
Napisano 19.10.2014 21:58
A ja mam taki problem o co chodzi ??
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych