Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

PokeDollars [new version]by radim


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#21 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 09.08.2013 20:26

Wszystko działa jak należy.

 

@koko12 proszę cię... Nie wypowiadaj się w tym temacie.


  • +
  • -
  • 0

#22 Sparow

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:CS 1.6
Offline

Napisano 16.08.2013 10:07

pd za wygrana runde mogl bys jeszcze dorzucic :)


radim (23.08.2013 17:23):
Dodam to w następnym wydaniu ; ))

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000929_000000_FFFFFF_000000.png


#23 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 23.08.2013 17:23

PokeDollars v1.2

Wydanie Wersji v1.2
Co nowego:
- dodanie Multilanguage (na razie tylko języki POLSKI i ANGIELSKI)
- zoptymalizowanie kodu

SMA do ściągnięcia w załączniku


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#24 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 24.08.2013 14:29

Ładnie, ładnie. Mam świetny pomysł i jeżeli go nie wykorzystam, to podrzucę Tobie na steam :P


  • +
  • -
  • 0

#25 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 29.08.2013 00:07

Po co jest?

new cvar_Kill,
new pd_kill,

Nigdzie nie jest użyte O.o


radim (30.08.2013 10:09):
Jak nie ?
"cvar_Kill = register_cvar("pd_kill", "1");"
"pd_kill = get_pcvar_num(cvar_Kill);"
"pd[kid] += pd_kill;"

  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#26 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 29.08.2013 09:10

Po co jest?

new cvar_Kill,
new pd_kill,

Nigdzie nie jest użyte :blink:

 

Może coś planuje z tym zrobić w następnym wydaniu :)


  • +
  • -
  • 0

#27 bobasekb1

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Jędrzejów
Offline

Napisano 29.08.2013 10:43

Sory ze pytam ale możecie mi powiedzieć gdzie są cvary bo chce to wkleić

pd_friendlyfire // 0 - off (za zabójstwo swojego nie da PD) 1 - on (za zabójstwo swojego da PD) [przydaje się na tryb DeathMatch]
pd_kill // ilość pd za zabójstwo
pd_kill_hs // ilość pd za headshot'a
pd_planted // ilość pd za podłożenie bomby
pd_defused // ilość pd za rozbrojenie bomby
pd_rescue_hostage // ilość pd za uratowanie zakładnika
pd_kill_hostage // ilość zabranego pd za zabicie zakładnika
pd_savetype // typ zapisu 1- nick ; 2 - sid ; 3 - ip
pd_costexp // koszt xp'a za pd
pd_givexp // ilość kupionego xp'a
pd_pokelottery // koszt loterii pokemonów za pd
pd_itemlottery // koszt loterii itemów za pd
pd_buy // ilość kupionego pd
pd_cost // koszt pd za pieniądze $
[natywy]
pm_get_user_pd(id) - pobiera ilość PD (id - index gracza)
pm_set_user_pd(id, wartosc) - ustawia odpowiednią ilość PD (id - index gracza ; wartosc- ilość PD)

 


  • +
  • -
  • 0

#28 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.08.2013 10:11

 

Sory ze pytam ale możecie mi powiedzieć gdzie są cvary bo chce to wkleić

pd_friendlyfire // 0 - off (za zabójstwo swojego nie da PD) 1 - on (za zabójstwo swojego da PD) [przydaje się na tryb DeathMatch]
pd_kill // ilość pd za zabójstwo
pd_kill_hs // ilość pd za headshot'a
pd_planted // ilość pd za podłożenie bomby
pd_defused // ilość pd za rozbrojenie bomby
pd_rescue_hostage // ilość pd za uratowanie zakładnika
pd_kill_hostage // ilość zabranego pd za zabicie zakładnika
pd_savetype // typ zapisu 1- nick ; 2 - sid ; 3 - ip
pd_costexp // koszt xp'a za pd
pd_givexp // ilość kupionego xp'a
pd_pokelottery // koszt loterii pokemonów za pd
pd_itemlottery // koszt loterii itemów za pd
pd_buy // ilość kupionego pd
pd_cost // koszt pd za pieniądze $
[natywy]
pm_get_user_pd(id) - pobiera ilość PD (id - index gracza)
pm_set_user_pd(id, wartosc) - ustawia odpowiednią ilość PD (id - index gracza ; wartosc- ilość PD)

 

No to są te cvary, oprócz tego:
pm_get_user_pd(id) - pobiera ilość PD (id - index gracza)
pm_set_user_pd(id, wartosc) - ustawia odpowiednią ilość PD (id - index gracza ; wartosc- ilość PD)

Cvary możesz wkleić do amxx.cfg tylko dodaj im wartość


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#29 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 30.08.2013 10:21

Napisz jeszcze, że działa na twoich poprawionych natyvach.


radim (30.08.2013 18:10):
Zrobione

  • +
  • -
  • 0

#30 Gustlik123

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2013 13:57

Witam mam problem zrobiłem wszystko jak należy i nie działa mi prosiłbym o pomoc


radim (20.10.2013 15:14):
Załóż nowy temat!

  • +
  • -
  • -1

#31 Mate Oo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Mysłowice
Offline

Napisano 09.12.2013 16:14

siema może ktoś pomóc przy kompilowaniu wyskakują błędy... I tak pozatym robie wszystko co każe Radim może ktoś pomóc? Proszę.317gwia.jpg


  • +
  • -
  • 0

#32 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 13.12.2013 14:11

Hmmm , w tej nowej wersji też mam takie errory ;o

na starej wystarczylo poprawic natywy ktore radim napisal w innym temacie.

 


  • +
  • -
  • 0

#33 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 16.12.2013 13:08

Ref ;]


  • +
  • -
  • 0

#34 Wojako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 02.01.2014 23:32

Mam taki problem, otóż w swojej wersji pokemoda mam 660 pokemonów z wszystkich 5 generacji + shiny i takie tam, moje pytanie brzmi jak dodać właśnie te wyjątki czyli legendy ze wszystkich serii + shiny aby nie losowało w loterii, wiem że jest to gdzieś "ukryte" w tej linijce kodu: 
 

case 2:
{
new Cost = get_pcvar_num(cvar_PokeLottery);


if( pd[id] < Cost)
{
client_print(id, print_chat, translate(id, "PD_NOPD")) ;
}
else
{
new poke, szPoke[64]; 
do { poke = random_num(1, MAX_POKEMONS); } 
while( Poke_PokeInfo(poke) & PI_SPECIAL 
|| Poke_PokeInfo(poke) & PI_DISABLE);
Poke_PokeToName(poke, szPoke, charsmax(szPoke))
for(new p=1; p<=MAX_ACTIVE_POKES; ++p)
{
if(poke == Poke_PlayerPokemon(id, p))
{
client_print(id, print_chat, translate(id, "PD_CHECKPOKE"), szPoke)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
Poke_Give_Poke(id, poke, 1);
pd[id]-=Cost;
client_print(id, print_chat, translate(id, "PD_WINLOTTERY"), szPoke);
}
}

Bardzo chciałbym wiedzieć, jak dodać te wyjątki. Z góry dziękuje :3


Użytkownik Wojako edytował ten post 02.01.2014 23:36

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png


#35 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.01.2014 16:29

Jeżeli pokemony mają flage "wyłączone" albo "specjalne" (czyli legendy) nie biorą udział w losowaniu. Nie musisz Ty nic dodawać.


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#36 Wojako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 03.01.2014 16:39

Ok, czyli rozumiem ze w pliku pokemons w configu/pokemon mam legendom dodać flagę "specjalne"?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png


#37 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.01.2014 20:05

Tak, jest to flaga "y" (specjalne) i "z" (wyłączone)


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#38 Wojako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 03.01.2014 22:44

Dzięki wielkie, wszystko fajnie działa, a tak na marginesie jak zrobić, żeby na legendy był jakiś tam procent do wylosowania np. 0.01% albo 0.1%?


Użytkownik Wojako edytował ten post 03.01.2014 22:44

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png


#39 Ga3va2ra

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 19.10.2014 21:58

259ycsj.pngA ja mam taki problem o co chodzi ??


radim (26.10.2014 21:08):
Załóż nowy temat!

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych