Witam,
jest ktoś w stanie przerobić Nowy CoD SQL tak, by boty wybierały klasę?
Nie wysyłajcie mnie do plugin'u QTM. Peyote, bo on działa tylko pod zapis nVault.
Użytkownik Niquit edytował ten post 07.07.2013 17:32
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.07.2013 17:31
Witam,
jest ktoś w stanie przerobić Nowy CoD SQL tak, by boty wybierały klasę?
Nie wysyłajcie mnie do plugin'u QTM. Peyote, bo on działa tylko pod zapis nVault.
Użytkownik Niquit edytował ten post 07.07.2013 17:32
Napisano 07.07.2013 17:39
Chcesz aby boty wybierały klasę i zapisywał się im exp czy tylko wybierały klasę ??
Podeślij plik .sma albo same funkcje zapisu sql bo jest wiele sposobów zapisu sql a ja nie wiem jaki ty masz.
Napisano 07.07.2013 17:48
Jeśli zapis exp'a jest czasochłonny, to tylko wybór klasy.
Chyba to:
public handleCacheDane(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size)
{
if(failstate != TQUERY_SUCCESS)
{
log_amx(" Error: %s", error);
return;
}
new id = data[0];
if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
return;
new szClass[32], int;
while(SQL_MoreResults(query))
{
SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "klasa"), szClass, 31);
TrieGetCell(ClassName, szClass, int);
lvl_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "level"));
xp_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "xp"));
int_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "intelligence"));
zdr_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "health"));
wyt_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "strength"));
kon_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "stamina"));
SQL_NextRow(query);
}
wczytane_dane[id] = true;
if(is_user_alive(id) && !g_rozgrzewka)
WybierzKlase(id);
}
public ZapiszDane(id, level)
{
if(!klasa_gracza[id] || !wczytane_dane[id])
return;
new szTemp[1024];
formatex(szTemp, 1023, "UPDATE `%s` SET xp=(`xp` + %d), level=(`level` + %d), intelligence='%d', health='%d', strength='%d', stamina='%d' WHERE name='%s' AND klasa='%s'", Tabela,
gracz_zdobyl_expa[id], level, inteligencja_gracza[id],
zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id],
nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
doswiadczenie_gracza[id] += gracz_zdobyl_expa[id];
gracz_zdobyl_expa[id] = 0;//wyzeruj expa po dodaniu do bazy zeby nie dawalo 2x tyle expa typowi
lvl_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = poziom_gracza[id];
xp_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = doswiadczenie_gracza[id];
int_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = inteligencja_gracza[id];
zdr_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = zdrowie_gracza[id];
wyt_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = wytrzymalosc_gracza[id];
kon_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = kondycja_gracza[id];
SQL_ThreadQuery(hookSql, "handleIgnore", szTemp);
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
if(!klasa || !wczytane_dane[id])
return;
gracz_zdobyl_expa[id] = 0;
poziom_gracza[id] = max(1, lvl_klasy_gracza[id][klasa]);
doswiadczenie_gracza[id] = xp_klasy_gracza[id][klasa];
inteligencja_gracza[id] = int_klasy_gracza[id][klasa];
zdrowie_gracza[id] = zdr_klasy_gracza[id][klasa];
wytrzymalosc_gracza[id] = wyt_klasy_gracza[id][klasa];
kondycja_gracza[id] = kon_klasy_gracza[id][klasa];
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
if(poziom_gracza[id] && !doswiadczenie_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] = 1;
xp_klasy_gracza[id][klasa] = 1;
new szTemp[512];
formatex(szTemp, 511, "INSERT INTO `%s` (`name`, `klasa`) VALUES ('%s', '%s')", Tabela, nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa]);
SQL_ThreadQuery(hookSql, "handleIgnore", szTemp);
}
}
Tutaj cały plik(temat):
codmodsql_z_frakcjami.sma 50,43 KB 682 Ilość pobrań
codmodsql_z_frakcjami.amxx
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, wczoraj, 11:15 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych