Witam,
jest ktoś w stanie przerobić Nowy CoD SQL tak, by boty wybierały klasę?
Nie wysyłajcie mnie do plugin'u QTM. Peyote , bo on działa tylko pod zapis nVault.
Użytkownik Niquit edytował ten post 07.07.2013 17:32
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.07.2013 17:31
Witam,
jest ktoś w stanie przerobić Nowy CoD SQL tak, by boty wybierały klasę?
Nie wysyłajcie mnie do plugin'u QTM. Peyote , bo on działa tylko pod zapis nVault.
Użytkownik Niquit edytował ten post 07.07.2013 17:32
Napisano 07.07.2013 17:39
Chcesz aby boty wybierały klasę i zapisywał się im exp czy tylko wybierały klasę ??
Podeślij plik .sma albo same funkcje zapisu sql bo jest wiele sposobów zapisu sql a ja nie wiem jaki ty masz.
Napisano 07.07.2013 17:48
Jeśli zapis exp'a jest czasochłonny, to tylko wybór klasy.
Chyba to:
public handleCacheDane(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size)
{
if(failstate != TQUERY_SUCCESS)
{
log_amx(" Error: %s", error);
return;
}
new id = data[0];
if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
return;
new szClass[32], int;
while(SQL_MoreResults(query))
{
SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "klasa"), szClass, 31);
TrieGetCell(ClassName, szClass, int);
lvl_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "level"));
xp_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "xp"));
int_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "intelligence"));
zdr_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "health"));
wyt_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "strength"));
kon_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "stamina"));
SQL_NextRow(query);
}
wczytane_dane[id] = true;
if(is_user_alive(id) && !g_rozgrzewka)
WybierzKlase(id);
}
public ZapiszDane(id, level)
{
if(!klasa_gracza[id] || !wczytane_dane[id])
return;
new szTemp[1024];
formatex(szTemp, 1023, "UPDATE `%s` SET xp=(`xp` + %d), level=(`level` + %d), intelligence='%d', health='%d', strength='%d', stamina='%d' WHERE name='%s' AND klasa='%s'", Tabela,
gracz_zdobyl_expa[id], level, inteligencja_gracza[id],
zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id],
nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
doswiadczenie_gracza[id] += gracz_zdobyl_expa[id];
gracz_zdobyl_expa[id] = 0;//wyzeruj expa po dodaniu do bazy zeby nie dawalo 2x tyle expa typowi
lvl_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = poziom_gracza[id];
xp_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = doswiadczenie_gracza[id];
int_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = inteligencja_gracza[id];
zdr_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = zdrowie_gracza[id];
wyt_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = wytrzymalosc_gracza[id];
kon_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = kondycja_gracza[id];
SQL_ThreadQuery(hookSql, "handleIgnore", szTemp);
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
if(!klasa || !wczytane_dane[id])
return;
gracz_zdobyl_expa[id] = 0;
poziom_gracza[id] = max(1, lvl_klasy_gracza[id][klasa]);
doswiadczenie_gracza[id] = xp_klasy_gracza[id][klasa];
inteligencja_gracza[id] = int_klasy_gracza[id][klasa];
zdrowie_gracza[id] = zdr_klasy_gracza[id][klasa];
wytrzymalosc_gracza[id] = wyt_klasy_gracza[id][klasa];
kondycja_gracza[id] = kon_klasy_gracza[id][klasa];
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
if(poziom_gracza[id] && !doswiadczenie_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] = 1;
xp_klasy_gracza[id][klasa] = 1;
new szTemp[512];
formatex(szTemp, 511, "INSERT INTO `%s` (`name`, `klasa`) VALUES ('%s', '%s')", Tabela, nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa]);
SQL_ThreadQuery(hookSql, "handleIgnore", szTemp);
}
}
Tutaj cały plik(temat):
codmodsql_z_frakcjami.sma 50,43 KB 651 Ilość pobrań
codmodsql_z_frakcjami.amxx
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych