public eventmenuadmin(id)
{
new menu = menu_create("\rMenu admina:", "eventmenuadminwybieranie")
menu_additem(menu, "\wDodaj bossa \d[Admin]", "1", id)
menu_additem(menu, "\wPremia rundy \d[Admin]", "2", id)
menu_additem(menu, "\wPrzeloz pake \d[Admin]", "3", id)
menu_additem(menu, "\wNapis: EVENT IN NEXT ROUND \d[Admin]", "3", id)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public eventmenuadminwybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
eventmenuadminwybieraniebonus(id)
}
case 3:{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
NextRoundSound(id)
set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
show_dhudmessage(0, "W nastepnej rundzie bedzie EVENT. Szykuj sie!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public eventmenuadminwybieraniebonus(id)
{
new menu = menu_create("\rPremia rundy \r:", "eventbonuswybierz")
menu_additem(menu, "\wLeczenie \d[+40]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wObrazenia \d[+25]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGrawitacja \d[+50]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wFiraball \d[3] \w(przycisk E)", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wNiewidzialnosc \d[80/255]", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoki \d[+2]", "6", 0)
menu_additem(menu, "\wTest \d[test]", "7", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public eventbonuswybierz(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
EventSound(id)
set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
show_dhudmessage(0, "Premia rundy : dostajesz +40 Zycia co 10 sekund")
player_b_heal[0] = 40
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
EventSound(id)
set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
show_dhudmessage(0, "Premia rundy : +25 do Obrazen")
player_b_damage[0] = 25
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
EventSound(id)
set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
show_dhudmessage(0, "Premia rundy : +100 do Grawitacji")
player_b_gravity[0] = 700
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
EventSound(id)
set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
show_dhudmessage(0, "Premia rundy : Posiadasz Fireball (pod E)")
player_b_fireball[0] = 1
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
EventSound(id)
set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
show_dhudmessage(0, "Premia rundy : Jestes troche niewidzialny.")
player_b_inv[0] = 80
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
EventSound(id)
set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
show_dhudmessage(0, "Premia rundy : +2 skoki")
player_b_jumpx[0] = 2
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
//////////test
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Proszę nie wiem czy to dobrze jest zrobione bo sam to robilem 
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 03.07.2013 09:27