Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaki silnik wybrać


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 StormShadow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.07.2013 15:17

Witam, posiadam teraz serwer diablomod z silnikiem przerobionym dark gl. Lecz tam jest tyle bugów że nie opłaca się ich naprawiać. Jaki silnik mi polecacie ?
  • +
  • -
  • 1

#2 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 15:51

A niby jakie bugi w nim napotkałeś?


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#3 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.07.2013 16:08

Klasy niezgodne z opisem, perki to samo. Problem z statystykami. Da się zrobić nieśmiertelną postać. Nie da się sprawdzić questu. Nie da się go również anulować wogóle edytować. Kevlar (kamizelka) resetuje się co runde Dalej nie chce mi sięwymieniać ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 01.07.2013 16:44

Czysty silnik: http://amxx.pl/topic...lo-mod-59l-sql/ + powgrywać fixy (są dostępne w dziale z poradnikami).
I przerabiasz według swoich zachcianek ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.07.2013 16:47

Onyke a co sądzisz o tym by stachu czy jak to było z guilds itp
  • +
  • -
  • 0

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 17:03

Wszedzie sie da zrobic niesmiertelna postac ;)


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#7 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.07.2013 17:53

Nie chodzi nawet o to. Ale jaki bys polecił nie liczac tego.
  • +
  • -
  • 0

#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 17:58

Powiem Ci tak, nie wyobrazam sobie robic wszystko w jednym pluginie :)

Dlatego bawie sie w Diablo by DarkGL i w nowym codzie.


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 01.07.2013 19:31

Onyke a co sądzisz o tym by stachu czy jak to było z guilds itp

To zależy.
Jeśli chcesz mieć te klasy, itemy itp od Stacha to weź wersję by Stachu.
Jeśli jednak chcesz pododawać własne klasy, itemy itp (masz swoją wizję moda) to rób na podstawowej wersji.

Przynajmniej ja tak to widzę.

#EDIT
Jak jesteś fanboyem nowego codmoda to możesz też się pokusić o zrobienie diablomoda na silniku nowego coda ;) (Testowane i działa).
  • +
  • -
  • 2

#10 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 19:44

Jaki ja jestem głupi :)

dzięki Onyke.


Ja nawet nie pomyslalem, zeby zrobic diablo na silniku codmod'a ...

trochę żałosne :D


Onyke (01.07.2013 19:41):
Za co dziękujesz? :D

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#11 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.07.2013 22:17

Hehe na cod umiem dużo zrobić i miałem taki pomysł no ale natywy by trzeba przenosić ;P Stwierdzam ze jak w darku naprawie bugi to będzie najlepszy :) Do zamka.
  • +
  • -
  • 0

#12 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 22:30

CO prawda to prawda :)

Ja tez będę naprawial, ale jak postawie serwer i będę widzial jakie sa :P


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#13 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 02.07.2013 20:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych