Witam. Mam problem przy kompilacji silnika. Z racji takiej, iż to UNIKAT, dam jedynie w code kilka linijek ![]()
Problem:
Tutaj dam linijki z error logow:
linijka:1977
}
//Akt III
case 14:{
if(random_num(0,100)<=4) {
ile_juz[kid]++
zapisz_aktualny_quest(kid)
}
}
case 16:{
if(random_num(0,100)<=3) {
ile_juz[kid]++
zapisz_aktualny_quest(kid)
}
}
linijka 2352
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(g_TrapMode[id])
{
case 0: g_TrapMode[id] = 1
case 1: g_TrapMode[id] = 0
}
client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
default: g_TrapMode[id] = 0
}
linijka: 5713
message_end()
if (trigger == 1)
{
set_user_rendering(playerid,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAdd,0)
}
}
/* ==================================================================================================== */
linijka: 8172
else if( player_class[id]== Mefisto ) JumpsMax[id]=3+floatround(player_intelligence[id]/10.0)+player_b_buty[id]
else JumpsMax[id]=0
if(player_b_buty[id] > 0) JumpsLeft[id]=player_b_buty[id]
if(ile_wykonano[id]>=26) ++JumpsMax[id]
}
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Noze //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public give_knife(id)
{
new knifes = 0
tych 3 ostatnich nie mam. Nie wiem w ogóle czy dobrze podałem
jeżeli nie to napisz dodam dobre. NIE DAJE SILNIKA !! silnik został zakupiony, więc chcę naprawić błędy.


Dodatki SourceMod















