Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DiabloMod

Problem przy kompilacji.

diablomod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SWR

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 01.07.2013 06:57

Witam. Mam problem przy kompilacji silnika. Z racji takiej, iż to UNIKAT, dam jedynie w code kilka linijek :)

 

Problem:

30900458757559065847.jpg

 

 

Tutaj dam linijki z error logow:

 

linijka:1977

}
				//Akt III
				case 14:{
					if(random_num(0,100)<=4) {
						ile_juz[kid]++
						zapisz_aktualny_quest(kid)
					}
				}
				case 16:{
					if(random_num(0,100)<=3) {
						ile_juz[kid]++
						zapisz_aktualny_quest(kid)
					}
				}

linijka 2352

if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
				{
					switch(g_TrapMode[id])
					{
						case 0: g_TrapMode[id] = 1
						case 1: g_TrapMode[id] = 0
					}
					client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
					g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
				}
			}
			default: g_TrapMode[id] = 0
		}

linijka: 5713

	message_end() 
	if (trigger == 1)
	{
		set_user_rendering(playerid,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAdd,0) 
	}
}
/* ==================================================================================================== */

linijka: 8172

		else if( player_class[id]== Mefisto ) JumpsMax[id]=3+floatround(player_intelligence[id]/10.0)+player_b_buty[id]
		else JumpsMax[id]=0
		if(player_b_buty[id] > 0) JumpsLeft[id]=player_b_buty[id]
		if(ile_wykonano[id]>=26) ++JumpsMax[id]
	}
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//                                  Noze                                      //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public give_knife(id)
{
	new knifes = 0

tych 3 ostatnich nie mam. Nie wiem w ogóle czy dobrze podałem :) jeżeli nie to napisz dodam dobre. NIE DAJE SILNIKA !! silnik został zakupiony, więc chcę naprawić błędy.

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 15:55

to powiedz temu, ktos ci go sprzedal, aby je naprawil :)

bo mi sie nie chce nic robic, gdy nie mam .sma ...


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.07.2013 15:59

Według logów brakuje ci zadeklarowanych nazw symbolicznych i masz zmienne których nie używasz

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 17:38

usun:

new laser

new m_DispRing

new m_ExitPortal

 

Bo ich nie uzywasz :)

 


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych