Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Naprawa Odrodzenia [Generator VIP]

naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 KillerAgress

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.06.2013 16:57

Witam,

Pobrałem plugin VIP-a z internetu w waszym generatorze wygenerowałem 5% na odrodzenie się po śmierci i go wkleiłem do pluginu VIP-a i działa z jednym wyjątkiem,

którym jest niedziałający radar oraz napisy w tabeli w drugiej kolumnie w grze że wszyscy są "Dead". Czy mógłby mi ktoś pomóc z pluginem i go odpowiednio naprawić 

by ten problem zniknął ? Z góry dzięki !

 

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
 
#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_E
 
#define SCOREATTRIB_DEAD                (1 << 0) 
#define SCOREATTRIB_VIP                 (1 << 2)
#define MODEL_VIPA
#define MONEY_F 115
#define fm_get_user_money(%1) get_pdata_int(%1, MONEY_F)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
 
new bool:g_Vip[33], gRound=0, ioid, maxPlayers;
new bool:bonus[33];
new nick_gracza[32]
new g_MsgScoreAttrib = 0;
new cvar_exp, cvar_money, cvar_hp, cvar_bazowa_kasa, cvar_model, cvar_bronie, cvar_granaty, cvar_hsxp, cvar_hshp, cvar_hsmoney, cvar_info_vip;
new cvar_bonus_stamina, cvar_bonus_intelligence, cvar_bonus_trim, cvar_bonus_hp, cvar_motd, cvar_vip_uammo;
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
public plugin_precache()
    precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
 
public plugin_init() 
{
register_plugin("VIPcod_eDivision.pl", "1.5", "Kamil");
g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
//register_event("ResetHUD", "respawn", "abe");
register_clcmd("say /vips", "vip_bonusy")
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
 
//  CVARY
 
cvar_exp = register_cvar("vip_exp","55"); // ilosc expa za killa
cvar_money = register_cvar("vip_money","200");  // ilosc kasy za killa
cvar_hp = register_cvar("vip_hp","10"); // ilosc hp za killa
cvar_bazowa_kasa= register_cvar("vip_bmoney","2000"); // ilosc kasy na spawnie
cvar_bonus_stamina = register_cvar("vip_dodatkowa_kon","20"); // bonusowa kondycja
cvar_bonus_intelligence = register_cvar("vip_dodatkowa_int","10"); // bonusowa inteligencja
cvar_bonus_trim = register_cvar("vip_dodatkowa_wyt","15"); // bonusowa wytrzymalosc
cvar_bonus_hp = register_cvar("vip_dodatkowe_hp","10"); // bonusowe hp
cvar_model = register_cvar("vip_model","1"); // czy vip ma miec lepszy model
cvar_bronie= register_cvar("vip_bronie","0"); // 0 nic, 1 daje AK47 i M4A1, 2 samo m4, 3 samo aka
cvar_granaty = register_cvar("vip_granaty","1"); // czy vip ma dostawać wszystkie granaty 0 nie, 1 tak, 2 tylko he, 
cvar_hsxp = register_cvar("vip_xp_hs","65"); // xp za hs vipa 
cvar_hshp = register_cvar("vip_hp_hs","15"); // hp za hs vipa
cvar_hsmoney = register_cvar("vip_hs_money","400"); // kasa za hs vipa
cvar_info_vip = register_cvar("vip_info","1"); // pokazywac info gdy wchodzi vip ( przaychdozi VIP nick)
cvar_motd = register_cvar("vip_motd","1"); // pokazywac motd z info o vipach
cvar_vip_uammo = register_cvar("vip_uammo","0"); // czy vip ma mien zwinne palnce ( strzela bez przeladowania)
 
}
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{  
if(is_user_alive(killer) && (get_user_flags(killer) & ADMIN_VIP))
{ 
if(hitplace == HIT_HEAD)
{
new hs_xp = get_pcvar_num(cvar_hsxp)
new hs_hp = get_pcvar_num(cvar_hshp)
new hs_money = get_pcvar_num(cvar_hsmoney)
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + hs_xp);
fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + hs_money, 1)
set_user_health(killer, get_user_health(killer) + hs_hp);
new sync = CreateHudSyncObj();
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.53, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP +%i HS XP", hs_xp);
} 
 
else
{ 
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + get_pcvar_num(cvar_exp)); 
fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + get_pcvar_num(cvar_money), 1);
set_user_health(killer, get_user_health(killer) + get_pcvar_num(cvar_hp));
 
new add_exp = get_pcvar_num(cvar_exp);
new sync = CreateHudSyncObj();
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP +%i XP", add_exp);
}
}
 
}
public cod_class_changed(id)
bonus[id] = false;
 
public fwHamPlayerSpawnPost(id){
 
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
model_vip_change(id);
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.81, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Jestes VIP'ep i dostajesz dodatkowe bonusy.")
 
fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) + get_pcvar_num(cvar_bazowa_kasa), 1) 
new bronie = get_pcvar_num(cvar_bronie)
new granaty = get_pcvar_num(cvar_granaty)
 
 
if (bronie == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
}
if (bronie == 2)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
 
if (bronie == 3)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
 
if (granaty == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
}
if (granaty == 2)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
 
if(!bonus[id])
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cvar_bonus_hp));
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_trim));
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_intelligence));
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_stamina));
bonus[id] = true;
} 
}
}
public client_disconnect(id)
{
bonus[id] = false; 
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip)
if(info_vip_con)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Odchodzi VIP %s", nick_gracza)
}
}
}
public client_authorized(id)
{
bonus[id] = false; 
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip) 
if(info_vip_con)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Przychodz VIP %s", nick_gracza)
 
}
} 
}
 
public model_vip_change(id) 
{
new model = get_pcvar_num(cvar_model) 
if (model)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
cs_set_user_model(id, "vip")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver) 
{   
new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
        
if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP))   
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public vip_bonusy(id)
{
new motd_s = get_pcvar_num(cvar_motd)
 
if (motd_s)
show_motd(id, "vip.txt", "Vip Info")
}
stock fm_set_user_money(index, money, flash = 1) //set money
{
set_pdata_int(index, MONEY_F, money)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Money"), _, index);
write_long(money);
write_byte(flash ? 1 : 0);
message_end();
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if (get_pcvar_num(cvar_vip_uammo))
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{
new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
 
if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{ 
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
}
return 0;
}
public cod_class_disabled(id){
bonus[id] = false;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 200);
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(gRound>=5){
if(gRound<=8){
damage*=(100+20)/100;
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 01.07.2013 20:04

Również po odrodzeniu nie można otworzyć Buymenu.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych