Siemka
Osiągnąłem efekt procentowe hp w cod mod nowy, teraz pytanie jak będzie wyglądał kod do diablo mod:
show_hudmessage(id, "Zycie : %i%%/100%%", floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100));
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.06.2013 14:29
Siemka
Osiągnąłem efekt procentowe hp w cod mod nowy, teraz pytanie jak będzie wyglądał kod do diablo mod:
show_hudmessage(id, "Zycie : %i%%/100%%", floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100));
Napisano 28.06.2013 17:01
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];Następnie, gdy gracz się odrodzi dodaj do kodu:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);
If you can dream it, you can do it.
Napisano 29.06.2013 20:19
A możesz powiedzieć gdzie co dokładnie dodać .?
Napisano 01.07.2013 17:41
no dodaj to co Ty podales w te miejsce gdzie chcesz zeby sie wyswietlalao, a pozniej dodaj w tym samym publicu to co napisal speedkill
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 01.07.2013 19:40
Że co?no dodaj to co Ty podales w te miejsce gdzie chcesz zeby sie wyswietlalao, a pozniej dodaj w tym samym publicu to co napisal speedkill
new maksymalne_zdrowie_gracza[33]
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);
Napisano 01.07.2013 19:49
Że co?
No jak nie mamprzed soba .sma to nie wiem dokladnie jak to zrobic, ale przynajmniej tak mi sie wydawalo, bo raczej sam bym tak zrobil
A tak po za tym, to dostalem repute, wiec chyba dziala (chyba, ze dostalem ja od Ciebie
)
#Edit(bo nie chce spamowac)
za to Ci tez dziekuje (za wyjasnienie o reputacji)
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 01.07.2013 19:57
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 17:22
Wywala takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "id" on line 1097 Error: Undefined symbol "id" on line 1097 Error: Number of arguments does not match definition on line 1097 Error: Too many error messages on one line on line 1097 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Users\BO\Desktop\Studio\DiabloMod.amx (compile failed).
Napisano 03.07.2013 17:27
pokaz caly public nalezacy do linijki 1097
id nie wykrywa
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 17:29
jest to: public plugin_init()
public plugin_init() { new map[32] get_mapname(map,31) new times[64] get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63) log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map) register_cvar("diablo_sql_host","localhost",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_user","root",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_pass","root",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_database","dbmod",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_table","dbmod_tablet",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_save","0",FCVAR_PROTECTED) // 0 - nick // 1 - ip // 2 - steam id register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijk") // a Mag // b Paladyn // c Mnich // d Zabojca // e Barbarzynca // f Nekromanta // g Ninja // h Hunter // i Killer // j Zombie // k Master register_cvar("diablo_avg", "1") cvar_revival_time = register_cvar("amx_revkit_time", "3") cvar_revival_health = register_cvar("amx_revkit_health", "25") cvar_revival_dis = register_cvar("amx_revkit_distance", "70.0") g_msg_bartime = get_user_msgid("BarTime") g_msg_clcorpse = get_user_msgid("ClCorpse") g_msg_screenfade= get_user_msgid("ScreenFade") g_msg_statusicon= get_user_msgid("StatusIcon") register_message(g_msg_clcorpse, "message_clcorpse") register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0") register_forward(FM_Touch, "fwd_touch") register_forward(FM_EmitSound, "fwd_emitsound") register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwd_playerpostthink") register_plugin("DiabloMod","5.9i PL","Miczu & GuTeK") register_cvar("diablomod_version","5.9i PL",FCVAR_SERVER) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_cvar("flashlight_custom","1"); register_cvar("flashlight_drain","1.0"); register_cvar("flashlight_charge","0.5"); register_cvar("flashlight_radius","8"); register_cvar("flashlight_decay","90"); register_event("Flashlight","event_flashlight","b"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe") register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0") register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade") register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0") register_event("SendAudio","freeze_over","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD") register_event("SendAudio","freeze_begin","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw") register_event("SendAudio", "award_defuse", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF") register_event("BarTime", "bomb_defusing", "be", "1=10", "1=5") register_logevent("award_plant", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4") register_event("TextMsg", "award_hostageALL", "a", "2&#All_Hostages_R" ); register_event("TextMsg","host_killed","b","2&#Killed_Hostage") register_event("SendAudio","eventGrenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE") register_event("TextMsg", "freeze_begin", "a", "2=#Game_will_restart_in") register_clcmd("say drop","dropitem") register_clcmd("say /drop","dropitem") register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo") register_clcmd("say /item","iteminfo") register_clcmd("say /noweitemy","show_menu_item") register_clcmd("say /itemy","show_menu_item") register_clcmd("przedmiot","iteminfo") register_clcmd("/przedmiot","iteminfo") register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo") register_clcmd("say /Pomoc","helpme") register_clcmd("say /Klasa","changerace") register_clcmd("say /speed","speed") register_clcmd("say klasa","changerace") register_clcmd("say /gracze","cmd_who") register_clcmd("klasa","changerace") register_clcmd("say /klasa","changerace") register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy") register_clcmd("say /zmianaklasy","changerace") register_clcmd("say zmianaklasy","changerace") register_clcmd("say /czary", "showskills") register_clcmd("say czary", "showskills") register_clcmd("say /menu","showmenu") register_clcmd("menu","showmenu") register_clcmd("say /komendy","komendy") register_clcmd("pomoc","helpme") register_clcmd("say /rune","buyrune") register_clcmd("/rune","buyrune") register_clcmd("rune","buyrune") register_clcmd("/czary","showskills") register_clcmd("/czary","showskills") register_clcmd("say /czary","showskills") register_clcmd("say /czary","showskills") register_clcmd("say /savexp","savexpcom") //register_clcmd("say /loadxp","LoadXP") register_clcmd("say /reset","reset_skill") register_clcmd("reset","reset_skill") register_clcmd("/reset","reset_skill") register_clcmd("mod","mod_info") register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu") register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy") register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu") register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu") register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu") register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy") register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy") gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg") gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText") gmsgBartimer = get_user_msgid("BarTime") gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo") register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0) register_cvar("diablo_xpbonus","5",0) register_cvar("diablo_xpbonus2","100",0) register_cvar("diablo_durability","10",0) register_cvar("SaveXP", "1") set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET ) set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b") set_task(1.0, "Timed_Ghost_Check", 0, "", 0, "b") set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b") register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera"); register_think("PowerUp","Think_PowerUp") register_think("Effect_Rot","Effect_Rot_Think") register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") register_clcmd("fullupdate","fullupdate") register_clcmd("amx_giveexp","CmdGiveExp",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_giveexp <nick>") register_clcmd("amx_giveitem", "giveitem", ADMIN_IMMUNITY, "Uzycie <amx_giveitem NICK idITemku") register_forward(FM_WriteString, "FW_WriteString") register_think("Effect_Ignite_Totem", "Effect_Ignite_Totem_Think") register_think("Effect_Ignite", "Effect_Ignite_Think") register_think("Effect_Slow","Effect_Slow_Think") register_think("Effect_Timedflag","Effect_Timedflag_Think") register_think("Effect_MShield","Effect_MShield_Think") register_think("Effect_Teamshield","Effect_Teamshield_Think") register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think") register_forward(FM_AddToFullPack, "client_AddToFullPack") register_event("SendAudio","freeze_over1","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD") register_event("SendAudio","freeze_begin1","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw") register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink") register_cvar("diablo_dir", "addons/amxmodx/diablo/") get_cvar_string("diablo_dir",Basepath,127) register_event("Health", "Health", "be", "1!255") register_cvar("diablo_show_health","1") gmsgHealth = get_user_msgid("Health") //noze register_touch("throwing_knife", "player", "touchKnife") register_touch("throwing_knife", "worldspawn", "touchWorld") register_touch("throwing_knife", "func_wall", "touchWorld") register_touch("throwing_knife", "func_door", "touchWorld") register_touch("throwing_knife", "func_door_rotating", "touchWorld") register_touch("throwing_knife", "func_wall_toggle", "touchWorld") register_touch("throwing_knife", "dbmod_shild", "touchWorld") register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable") register_cvar("diablo_knife","20") register_cvar("diablo_knife_speed","1000") register_touch("xbow_arrow", "player", "toucharrow") register_touch("xbow_arrow", "worldspawn", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_wall", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_door", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable") register_cvar("diablo_arrow","120.0") register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0") register_cvar("diablo_arrow_speed","1500") register_cvar("diablo_klass_delay","2.5") //Koniec noze register_think("grenade", "think_Grenade") register_think("think_bot", "think_Bot") _create_ThinkBot() register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline"); set_task(1.0, "sql_start"); return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 03.07.2013 17:40
Wyslij to z " numerem pierwszej lini" lub daj calego .sma
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 17:41
łap:
Napisano 03.07.2013 18:26
Tak ogolnie to miales trochee bledow
Ale juz chyba bedzie gralo.
Dla chetnych:
zmienne globalne:
new maxhealth
RoundStart zamieniamy na:
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ plus_obrazenia[i] = 0 used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) JumpsLeft[i]=JumpsMax[i] RemoveFlag(i,Flag_Rot) maxhealth = race_heal[player_class[i]]+player_strength[i]*2 if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 else g_haskit[i]=0 golden_bulet[i]=0 invisible_cast[i]=0 loaded[i] = false; niewidka[i] = 0 ultra_armor[i]=0 num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor) set_renderchange(i) if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66) { changeskin(i,0) } } kill_all_entity("throwing_knife") Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false }
teraz szukamy:
new maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
i zamieniamy na:
maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
w write_hud(id) dodajemy:
maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 new hp = get_user_health(id)/maxhealth*100
I pozniej w formacie dodajemy
..............Zycie : %i%%/100%%"....................., hp)
Masz plik:
Bo jednak tamto by ci nie zadzialalo
bo to w koncu diablomod, a nie codmod
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 03.07.2013 18:24
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 20:48
Trzeba bylo tak od razu
Ale znow nie wiem czy dobrze
w write_hud:
maxhealth = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id] * 2 new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0 new hp = get_user_health(id);
i pozniej w formacie:
...........Zycie : %i | %0.1f%%...........,hp, hpprocent
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 03.07.2013 20:50
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 04.07.2013 08:23
Dzięki teraz ładnie działa, temat do zamknięcia.
Napisano 04.07.2013 08:31
Mod
Szukam Osoby która stworzy Mi Paczkę DiabloMod na zamówienie według moich upodobańPaczka DiabloMod do Counter Strike 1.6 Napisany przez StopaNaGaz, 10.06.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[KOSZ] Monster modjak zrobić żeby wypadały z tego itemy Napisany przez Sq0w3r, 08.02.2015 ![]() |
|
![]() |
||
Edycja Moda
Zlecenie Edycji vDiablo Mod 5,9lNapisany przez STYLOWE, 07.01.2015 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CS:GO
DiabloMod istnieje?diablomod pomocy Napisany przez Ślepy, 03.01.2015 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Długi skok dla jednej postaciNapisany przez zwid114, 26.07.2014 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych