Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DiabloMod

[ROZWIĄZANE] Procentowy stan życia w hud

diablomod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 28.06.2013 14:29

Siemka ;)

Osiągnąłem efekt procentowe hp w cod mod nowy, teraz pytanie jak będzie wyglądał kod do diablo mod:

show_hudmessage(id, "Zycie : %i%%/100%%", floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100));

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.06.2013 17:01

Stwórz zmienną:
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
Następnie, gdy gracz się odrodzi dodaj do kodu:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#3 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 29.06.2013 20:19

A możesz powiedzieć gdzie co dokładnie dodać .?


  • +
  • -
  • 0

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 17:41

no dodaj to co Ty podales w te miejsce gdzie chcesz zeby sie wyswietlalao, a pozniej dodaj w tym samym publicu to co napisal speedkill 


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 01.07.2013 19:40

no dodaj to co Ty podales w te miejsce gdzie chcesz zeby sie wyswietlalao, a pozniej dodaj w tym samym publicu to co napisal speedkill

Że co? :D

Na samą górę pluginu:
new maksymalne_zdrowie_gracza[33]

Przy spawnie gracza (to było bodajże roundstart):
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);

W public write_hud(id) dodajesz to co podałeś w 1 poście.
  • +
  • -
  • 0

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 19:49

Że co?  :D

 

No jak nie mamprzed soba .sma to nie wiem dokladnie jak to zrobic, ale przynajmniej tak mi sie wydawalo, bo raczej sam bym tak zrobil :P

A tak po za tym, to dostalem repute, wiec chyba dziala :D (chyba, ze dostalem ja od Ciebie ;P)

 

#Edit(bo nie chce spamowac)

za to Ci tez dziekuje :D (za wyjasnienie o reputacji)

 


Onyke (01.07.2013 19:51):
Możesz zobaczyć kto Ci dał reputke klikając na nią.

Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 01.07.2013 19:57

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#7 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 03.07.2013 17:22

Wywala takie błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 1097
Error: Undefined symbol "id" on line 1097
Error: Number of arguments does not match definition on line 1097
Error: Too many error messages on one line on line 1097

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\BO\Desktop\Studio\DiabloMod.amx (compile failed).

 


  • +
  • -
  • 0

#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 03.07.2013 17:27

pokaz caly public nalezacy do linijki 1097 :)

id nie wykrywa


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 03.07.2013 17:29

jest to: public plugin_init()

public plugin_init()
{
    new map[32]
    get_mapname(map,31)
    new times[64]
    get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
    log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map)
    
    register_cvar("diablo_sql_host","localhost",FCVAR_PROTECTED)
    register_cvar("diablo_sql_user","root",FCVAR_PROTECTED)
    register_cvar("diablo_sql_pass","root",FCVAR_PROTECTED)
    register_cvar("diablo_sql_database","dbmod",FCVAR_PROTECTED)
    
    register_cvar("diablo_sql_table","dbmod_tablet",FCVAR_PROTECTED)
    register_cvar("diablo_sql_save","0",FCVAR_PROTECTED)    // 0 - nick
                                // 1 - ip
                                // 2 - steam id    
    register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijk")
    // a Mag
    // b Paladyn
    // c Mnich
    // d Zabojca
    // e Barbarzynca
    // f Nekromanta
    // g Ninja
    // h Hunter
         // i Killer
         // j Zombie
    // k Master
        
    register_cvar("diablo_avg", "1")    
        
    cvar_revival_time     = register_cvar("amx_revkit_time",     "3")
    cvar_revival_health    = register_cvar("amx_revkit_health",     "25")
    cvar_revival_dis     = register_cvar("amx_revkit_distance",     "70.0")
    
    g_msg_bartime    = get_user_msgid("BarTime")
    g_msg_clcorpse    = get_user_msgid("ClCorpse")
    g_msg_screenfade= get_user_msgid("ScreenFade")
    g_msg_statusicon= get_user_msgid("StatusIcon")

    register_message(g_msg_clcorpse, "message_clcorpse")
    
    register_event("HLTV",         "event_hltv",     "a", "1=0", "2=0")
    
    register_forward(FM_Touch,         "fwd_touch")
    register_forward(FM_EmitSound,         "fwd_emitsound")
    register_forward(FM_PlayerPostThink,     "fwd_playerpostthink")

    
    register_plugin("DiabloMod","5.9i PL","Miczu & GuTeK")
    register_cvar("diablomod_version","5.9i PL",FCVAR_SERVER)
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_cvar("flashlight_custom","1");
    register_cvar("flashlight_drain","1.0");
    register_cvar("flashlight_charge","0.5");
    register_cvar("flashlight_radius","8");
    register_cvar("flashlight_decay","90");
    register_event("Flashlight","event_flashlight","b");
        
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe")
    register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0")
    register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade")
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")
    register_event("SendAudio","freeze_over","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
    register_event("SendAudio","freeze_begin","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
    
    register_event("SendAudio", "award_defuse", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")      
    register_event("BarTime", "bomb_defusing", "be", "1=10", "1=5")
    
    register_logevent("award_plant", 3, "2=Planted_The_Bomb");    
    register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
        
    register_event("TextMsg", "award_hostageALL", "a", "2&#All_Hostages_R" );
    register_event("TextMsg","host_killed","b","2&#Killed_Hostage")
    register_event("SendAudio","eventGrenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
    register_event("TextMsg", "freeze_begin", "a", "2=#Game_will_restart_in")
    register_clcmd("say drop","dropitem")
    register_clcmd("say /drop","dropitem")
    register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo")
    register_clcmd("say /item","iteminfo")
    register_clcmd("say /noweitemy","show_menu_item")
    register_clcmd("say /itemy","show_menu_item")
    register_clcmd("przedmiot","iteminfo")
    register_clcmd("/przedmiot","iteminfo")
    register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo")
    register_clcmd("say /Pomoc","helpme")
    register_clcmd("say /Klasa","changerace")
    register_clcmd("say /speed","speed")
    
    register_clcmd("say klasa","changerace")
         register_clcmd("say /gracze","cmd_who")        
    register_clcmd("klasa","changerace")
    register_clcmd("say /klasa","changerace")
    register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
    register_clcmd("say /zmianaklasy","changerace")
    register_clcmd("say zmianaklasy","changerace")
    register_clcmd("say /czary", "showskills")
    register_clcmd("say czary", "showskills")
    register_clcmd("say /menu","showmenu")
    register_clcmd("menu","showmenu")
    register_clcmd("say /komendy","komendy")
    register_clcmd("pomoc","helpme")
    register_clcmd("say /rune","buyrune")
    register_clcmd("/rune","buyrune")
    register_clcmd("rune","buyrune")     
    register_clcmd("/czary","showskills")
    register_clcmd("/czary","showskills")
    register_clcmd("say /czary","showskills")
    register_clcmd("say /czary","showskills")
    register_clcmd("say /savexp","savexpcom")
    //register_clcmd("say /loadxp","LoadXP")
    register_clcmd("say /reset","reset_skill")
    register_clcmd("reset","reset_skill")    
    register_clcmd("/reset","reset_skill")
        
    register_clcmd("mod","mod_info")
    
    register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
    register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
    register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
    register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
    register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
    register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
    register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
    gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
    gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
    gmsgBartimer = get_user_msgid("BarTime")
    gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
    register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
    register_cvar("diablo_xpbonus","5",0)
    register_cvar("diablo_xpbonus2","100",0)
    register_cvar("diablo_durability","10",0)
    register_cvar("SaveXP", "1")
    set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
    set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b")
    set_task(1.0, "Timed_Ghost_Check", 0, "", 0, "b")
    set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b")
    register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera");
    register_think("PowerUp","Think_PowerUp")
    register_think("Effect_Rot","Effect_Rot_Think")
    register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
    register_clcmd("fullupdate","fullupdate")
    register_clcmd("amx_giveexp","CmdGiveExp",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_giveexp <nick>")
    register_clcmd("amx_giveitem",  "giveitem",     ADMIN_IMMUNITY, "Uzycie <amx_giveitem NICK idITemku")
    register_forward(FM_WriteString, "FW_WriteString")
    register_think("Effect_Ignite_Totem", "Effect_Ignite_Totem_Think")
    register_think("Effect_Ignite", "Effect_Ignite_Think")
    register_think("Effect_Slow","Effect_Slow_Think")
    register_think("Effect_Timedflag","Effect_Timedflag_Think")
    register_think("Effect_MShield","Effect_MShield_Think")
    register_think("Effect_Teamshield","Effect_Teamshield_Think")
    register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think")
    register_forward(FM_AddToFullPack, "client_AddToFullPack")
    register_event("SendAudio","freeze_over1","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
    register_event("SendAudio","freeze_begin1","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
        
    register_cvar("diablo_dir", "addons/amxmodx/diablo/")
    
    get_cvar_string("diablo_dir",Basepath,127)
    
    register_event("Health", "Health", "be", "1!255")
    register_cvar("diablo_show_health","1")
    gmsgHealth = get_user_msgid("Health")
    //noze
    
    register_touch("throwing_knife", "player", "touchKnife")
    register_touch("throwing_knife", "worldspawn",        "touchWorld")
    register_touch("throwing_knife", "func_wall",        "touchWorld")
    register_touch("throwing_knife", "func_door",        "touchWorld")
    register_touch("throwing_knife", "func_door_rotating",    "touchWorld")
    register_touch("throwing_knife", "func_wall_toggle",    "touchWorld")
    register_touch("throwing_knife", "dbmod_shild",        "touchWorld")
    
    register_touch("throwing_knife", "func_breakable",    "touchbreakable")
    register_touch("func_breakable", "throwing_knife",    "touchbreakable")
    
    register_cvar("diablo_knife","20")
    register_cvar("diablo_knife_speed","1000")
    
    register_touch("xbow_arrow", "player",             "toucharrow")
    register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",        "touchWorld2")
    register_touch("xbow_arrow", "func_wall",        "touchWorld2")
    register_touch("xbow_arrow", "func_door",        "touchWorld2")
    register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",    "touchWorld2")
    register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",    "touchWorld2")
    register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",        "touchWorld2")
    
    register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",        "touchbreakable")
    register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",        "touchbreakable")
    
    register_cvar("diablo_arrow","120.0")
    register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
    register_cvar("diablo_arrow_speed","1500")
    
    register_cvar("diablo_klass_delay","2.5")
    
    //Koniec noze
    
    register_think("grenade", "think_Grenade")
    register_think("think_bot", "think_Bot")
    _create_ThinkBot()
    
    register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
    
    set_task(1.0, "sql_start");
    
    return PLUGIN_CONTINUE  
}

  • +
  • -
  • 0

#10 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 03.07.2013 17:40

Wyslij to z " numerem pierwszej lini" lub daj calego .sma


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#11 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 03.07.2013 17:41

łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 03.07.2013 18:26

Tak ogolnie to miales trochee bledow ;)

Ale juz chyba bedzie gralo.

 

Dla chetnych:

 

zmienne globalne:

new maxhealth

RoundStart zamieniamy na:

public RoundStart(){

	for (new i=0; i < 33; i++){
		plus_obrazenia[i] = 0
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		RemoveFlag(i,Flag_Rot) 
		maxhealth = race_heal[player_class[i]]+player_strength[i]*2
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		loaded[i] = false;
		niewidka[i] = 0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

teraz szukamy:

new maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

i zamieniamy na:

maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

w write_hud(id) dodajemy:

maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
new hp = get_user_health(id)/maxhealth*100

I pozniej w formacie dodajemy

 

..............Zycie : %i%%/100%%"....................., hp)

 

Masz plik:


Bo jednak tamto by ci nie zadzialalo :)

bo to w koncu diablomod, a nie codmod

Załączone pliki


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 03.07.2013 18:24

  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#13 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 03.07.2013 19:56

Dzięki :D

Zaraz sprawdze.

Teraz hud wygląda tak:

 

68552560275362906319.jpg

 

A powinien:

 

70736762098007482864.jpg

Chodzi mi o status tylko zdrowie.


  • +
  • -
  • 0

#14 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 03.07.2013 20:48

Trzeba bylo tak od razu :D

Ale znow nie wiem czy dobrze :P

 

w write_hud:

maxhealth = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id] * 2
new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0
new hp = get_user_health(id);

i pozniej w formacie:

...........Zycie : %i | %0.1f%%...........,hp, hpprocent

Załączone pliki


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 03.07.2013 20:50

  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#15 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 04.07.2013 08:23

Dzięki teraz ładnie działa, temat do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

#16 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 04.07.2013 08:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych