Siemka ![]()
Osiągnąłem efekt procentowe hp w cod mod nowy, teraz pytanie jak będzie wyglądał kod do diablo mod:
show_hudmessage(id, "Zycie : %i%%/100%%", floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100));
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.06.2013 14:29
Siemka ![]()
Osiągnąłem efekt procentowe hp w cod mod nowy, teraz pytanie jak będzie wyglądał kod do diablo mod:
show_hudmessage(id, "Zycie : %i%%/100%%", floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100));
Napisano 28.06.2013 17:01
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];Następnie, gdy gracz się odrodzi dodaj do kodu:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);
If you can dream it, you can do it.
Napisano 29.06.2013 20:19
A możesz powiedzieć gdzie co dokładnie dodać .?
Napisano 01.07.2013 17:41
no dodaj to co Ty podales w te miejsce gdzie chcesz zeby sie wyswietlalao, a pozniej dodaj w tym samym publicu to co napisal speedkill
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 01.07.2013 19:40
Że co?no dodaj to co Ty podales w te miejsce gdzie chcesz zeby sie wyswietlalao, a pozniej dodaj w tym samym publicu to co napisal speedkill
new maksymalne_zdrowie_gracza[33]
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);
Napisano 01.07.2013 19:49
Że co?
No jak nie mamprzed soba .sma to nie wiem dokladnie jak to zrobic, ale przynajmniej tak mi sie wydawalo, bo raczej sam bym tak zrobil ![]()
A tak po za tym, to dostalem repute, wiec chyba dziala
(chyba, ze dostalem ja od Ciebie
)
#Edit(bo nie chce spamowac)
za to Ci tez dziekuje
(za wyjasnienie o reputacji)
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 01.07.2013 19:57
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 17:22
Wywala takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "id" on line 1097 Error: Undefined symbol "id" on line 1097 Error: Number of arguments does not match definition on line 1097 Error: Too many error messages on one line on line 1097 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Users\BO\Desktop\Studio\DiabloMod.amx (compile failed).
Napisano 03.07.2013 17:27
pokaz caly public nalezacy do linijki 1097 ![]()
id nie wykrywa
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 17:29
jest to: public plugin_init()
public plugin_init()
{
new map[32]
get_mapname(map,31)
new times[64]
get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map)
register_cvar("diablo_sql_host","localhost",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_user","root",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_pass","root",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_database","dbmod",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_table","dbmod_tablet",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_save","0",FCVAR_PROTECTED) // 0 - nick
// 1 - ip
// 2 - steam id
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijk")
// a Mag
// b Paladyn
// c Mnich
// d Zabojca
// e Barbarzynca
// f Nekromanta
// g Ninja
// h Hunter
// i Killer
// j Zombie
// k Master
register_cvar("diablo_avg", "1")
cvar_revival_time = register_cvar("amx_revkit_time", "3")
cvar_revival_health = register_cvar("amx_revkit_health", "25")
cvar_revival_dis = register_cvar("amx_revkit_distance", "70.0")
g_msg_bartime = get_user_msgid("BarTime")
g_msg_clcorpse = get_user_msgid("ClCorpse")
g_msg_screenfade= get_user_msgid("ScreenFade")
g_msg_statusicon= get_user_msgid("StatusIcon")
register_message(g_msg_clcorpse, "message_clcorpse")
register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
register_forward(FM_EmitSound, "fwd_emitsound")
register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwd_playerpostthink")
register_plugin("DiabloMod","5.9i PL","Miczu & GuTeK")
register_cvar("diablomod_version","5.9i PL",FCVAR_SERVER)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_cvar("flashlight_custom","1");
register_cvar("flashlight_drain","1.0");
register_cvar("flashlight_charge","0.5");
register_cvar("flashlight_radius","8");
register_cvar("flashlight_decay","90");
register_event("Flashlight","event_flashlight","b");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe")
register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0")
register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade")
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")
register_event("SendAudio","freeze_over","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
register_event("SendAudio","freeze_begin","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_event("SendAudio", "award_defuse", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")
register_event("BarTime", "bomb_defusing", "be", "1=10", "1=5")
register_logevent("award_plant", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
register_event("TextMsg", "award_hostageALL", "a", "2&#All_Hostages_R" );
register_event("TextMsg","host_killed","b","2&#Killed_Hostage")
register_event("SendAudio","eventGrenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
register_event("TextMsg", "freeze_begin", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_clcmd("say drop","dropitem")
register_clcmd("say /drop","dropitem")
register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo")
register_clcmd("say /item","iteminfo")
register_clcmd("say /noweitemy","show_menu_item")
register_clcmd("say /itemy","show_menu_item")
register_clcmd("przedmiot","iteminfo")
register_clcmd("/przedmiot","iteminfo")
register_clcmd("say /przedmiot","iteminfo")
register_clcmd("say /Pomoc","helpme")
register_clcmd("say /Klasa","changerace")
register_clcmd("say /speed","speed")
register_clcmd("say klasa","changerace")
register_clcmd("say /gracze","cmd_who")
register_clcmd("klasa","changerace")
register_clcmd("say /klasa","changerace")
register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
register_clcmd("say /zmianaklasy","changerace")
register_clcmd("say zmianaklasy","changerace")
register_clcmd("say /czary", "showskills")
register_clcmd("say czary", "showskills")
register_clcmd("say /menu","showmenu")
register_clcmd("menu","showmenu")
register_clcmd("say /komendy","komendy")
register_clcmd("pomoc","helpme")
register_clcmd("say /rune","buyrune")
register_clcmd("/rune","buyrune")
register_clcmd("rune","buyrune")
register_clcmd("/czary","showskills")
register_clcmd("/czary","showskills")
register_clcmd("say /czary","showskills")
register_clcmd("say /czary","showskills")
register_clcmd("say /savexp","savexpcom")
//register_clcmd("say /loadxp","LoadXP")
register_clcmd("say /reset","reset_skill")
register_clcmd("reset","reset_skill")
register_clcmd("/reset","reset_skill")
register_clcmd("mod","mod_info")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
gmsgBartimer = get_user_msgid("BarTime")
gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
register_cvar("diablo_xpbonus","5",0)
register_cvar("diablo_xpbonus2","100",0)
register_cvar("diablo_durability","10",0)
register_cvar("SaveXP", "1")
set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b")
set_task(1.0, "Timed_Ghost_Check", 0, "", 0, "b")
set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b")
register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera");
register_think("PowerUp","Think_PowerUp")
register_think("Effect_Rot","Effect_Rot_Think")
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
register_clcmd("fullupdate","fullupdate")
register_clcmd("amx_giveexp","CmdGiveExp",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_giveexp <nick>")
register_clcmd("amx_giveitem", "giveitem", ADMIN_IMMUNITY, "Uzycie <amx_giveitem NICK idITemku")
register_forward(FM_WriteString, "FW_WriteString")
register_think("Effect_Ignite_Totem", "Effect_Ignite_Totem_Think")
register_think("Effect_Ignite", "Effect_Ignite_Think")
register_think("Effect_Slow","Effect_Slow_Think")
register_think("Effect_Timedflag","Effect_Timedflag_Think")
register_think("Effect_MShield","Effect_MShield_Think")
register_think("Effect_Teamshield","Effect_Teamshield_Think")
register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think")
register_forward(FM_AddToFullPack, "client_AddToFullPack")
register_event("SendAudio","freeze_over1","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
register_event("SendAudio","freeze_begin1","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
register_cvar("diablo_dir", "addons/amxmodx/diablo/")
get_cvar_string("diablo_dir",Basepath,127)
register_event("Health", "Health", "be", "1!255")
register_cvar("diablo_show_health","1")
gmsgHealth = get_user_msgid("Health")
//noze
register_touch("throwing_knife", "player", "touchKnife")
register_touch("throwing_knife", "worldspawn", "touchWorld")
register_touch("throwing_knife", "func_wall", "touchWorld")
register_touch("throwing_knife", "func_door", "touchWorld")
register_touch("throwing_knife", "func_door_rotating", "touchWorld")
register_touch("throwing_knife", "func_wall_toggle", "touchWorld")
register_touch("throwing_knife", "dbmod_shild", "touchWorld")
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable")
register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")
register_cvar("diablo_knife","20")
register_cvar("diablo_knife_speed","1000")
register_touch("xbow_arrow", "player", "toucharrow")
register_touch("xbow_arrow", "worldspawn", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_wall", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_door", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable")
register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
register_cvar("diablo_arrow","120.0")
register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
register_cvar("diablo_arrow_speed","1500")
register_cvar("diablo_klass_delay","2.5")
//Koniec noze
register_think("grenade", "think_Grenade")
register_think("think_bot", "think_Bot")
_create_ThinkBot()
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
set_task(1.0, "sql_start");
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 03.07.2013 17:40
Wyslij to z " numerem pierwszej lini" lub daj calego .sma
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 17:41
łap:
Napisano 03.07.2013 18:26
Tak ogolnie to miales trochee bledow ![]()
Ale juz chyba bedzie gralo.
Dla chetnych:
zmienne globalne:
new maxhealth
RoundStart zamieniamy na:
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
plus_obrazenia[i] = 0
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
RemoveFlag(i,Flag_Rot)
maxhealth = race_heal[player_class[i]]+player_strength[i]*2
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
loaded[i] = false;
niewidka[i] = 0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
teraz szukamy:
new maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
i zamieniamy na:
maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
w write_hud(id) dodajemy:
maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 new hp = get_user_health(id)/maxhealth*100
I pozniej w formacie dodajemy
..............Zycie : %i%%/100%%"....................., hp)
Masz plik:
Bo jednak tamto by ci nie zadzialalo ![]()
bo to w koncu diablomod, a nie codmod
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 03.07.2013 18:24
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 03.07.2013 20:48
Trzeba bylo tak od razu ![]()
Ale znow nie wiem czy dobrze ![]()
w write_hud:
maxhealth = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id] * 2 new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0 new hp = get_user_health(id);
i pozniej w formacie:
...........Zycie : %i | %0.1f%%...........,hp, hpprocent
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 03.07.2013 20:50
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 04.07.2013 08:23
Dzięki teraz ładnie działa, temat do zamknięcia.
Napisano 04.07.2013 08:31
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Mod
Szukam Osoby która stworzy Mi Paczkę DiabloMod na zamówienie według moich upodobańPaczka DiabloMod do Counter Strike 1.6 Napisany przez StopaNaGaz, 10.06.2018 |
|
|
|||
![]() |
[KOSZ] Monster modjak zrobić żeby wypadały z tego itemy Napisany przez Sq0w3r, 08.02.2015 |
|
|
||
Edycja Moda
Zlecenie Edycji vDiablo Mod 5,9lNapisany przez STYLOWE, 07.01.2015 |
|
|
|||
![]() |
CS:GO
DiabloMod istnieje?diablomod pomocy Napisany przez Ślepy, 03.01.2015 |
|
|
||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Długi skok dla jednej postaciNapisany przez zwid114, 26.07.2014 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych