←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Jak przerobić klasę z nowego coda na starego?

  • +
  • -
juzekbuzek233 - zdjęcie juzekbuzek233 11.06.2013

Tak jak w temacie ? Czy istnieje w ogóle taka opcja, gdyż szukałem i jakoś nie mogłem tego znaleźć.

Żeby z starego na nowego to widzialem, ale na odwrot niestety nie..

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 11.06.2013

Tworzysz klase normalnie , Wrzucasz wszystkie funkcje klasy do silnika Starego Coda (oprócz cod_class_enabled i disabled) , kopiujesz linijki z plugin init m plugin precache itp do Silnika starego i zmieniasz ma_klase[id] na klasa_gracza[id] == nazwaklasy

Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 27.06.2013

public cod_class_skill_used(id) <<< tą zawartość wrzucic do Public UzyjPrzedmiotu ? bo przerabiam Elektryka na COD stary i nie wiem :(

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 27.06.2013

tak. powinno to pójść. 

Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 27.06.2013

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
    //Obrazenia
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
    cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
    
    remove_entity(ent);
    
    //Piorun
    Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
    
    //Dzwiek
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

 

a dokladnie tutaj

 cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

mam error :(

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 27.06.2013

Bo nie ma takiej funkcji jak cod Inflict Damage.

zmień tą linijkę na tą

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, id, obrazenia,ent,DMG_SHOCK);

Powinno przejść. 

Odpowiedz