Jak przerobić klasę z nowego coda na starego?
juzekbuzek233
11.06.2013
Tak jak w temacie ? Czy istnieje w ogóle taka opcja, gdyż szukałem i jakoś nie mogłem tego znaleźć.
Żeby z starego na nowego to widzialem, ale na odwrot niestety nie..
dasiek
11.06.2013
Tworzysz klase normalnie , Wrzucasz wszystkie funkcje klasy do silnika Starego Coda (oprócz cod_class_enabled i disabled) , kopiujesz linijki z plugin init m plugin precache itp do Silnika starego i zmieniasz ma_klase[id] na klasa_gracza[id] == nazwaklasy
Jamdzam
27.06.2013
public cod_class_skill_used(id) <<< tą zawartość wrzucic do Public UzyjPrzedmiotu ? bo przerabiam Elektryka na COD stary i nie wiem
Jamdzam
27.06.2013
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
a dokladnie tutaj
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
mam error
dasiek
27.06.2013
Bo nie ma takiej funkcji jak cod Inflict Damage.
zmień tą linijkę na tą
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, id, obrazenia,ent,DMG_SHOCK);
Powinno przejść.