Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak przerobić klasę z nowego coda na starego?

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 juzekbuzek233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:GRB
Offline

Napisano 11.06.2013 18:09

Tak jak w temacie ? Czy istnieje w ogóle taka opcja, gdyż szukałem i jakoś nie mogłem tego znaleźć.

Żeby z starego na nowego to widzialem, ale na odwrot niestety nie..


  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 11.06.2013 18:57

Tworzysz klase normalnie , Wrzucasz wszystkie funkcje klasy do silnika Starego Coda (oprócz cod_class_enabled i disabled) , kopiujesz linijki z plugin init m plugin precache itp do Silnika starego i zmieniasz ma_klase[id] na klasa_gracza[id] == nazwaklasy


  • +
  • -
  • 1

#3 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 27.06.2013 17:13

public cod_class_skill_used(id) <<< tą zawartość wrzucic do Public UzyjPrzedmiotu ? bo przerabiam Elektryka na COD stary i nie wiem :(


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 27.06.2013 17:20

tak. powinno to pójść. 


  • +
  • -
  • 0

#5 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 27.06.2013 18:23

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
    //Obrazenia
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
    cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
    
    remove_entity(ent);
    
    //Piorun
    Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
    
    //Dzwiek
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

 

a dokladnie tutaj

 cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

mam error :(


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 27.06.2013 20:39

Bo nie ma takiej funkcji jak cod Inflict Damage.

zmień tą linijkę na tą

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, id, obrazenia,ent,DMG_SHOCK);

Powinno przejść. 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych