Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o kompilacje klasy Snajper.



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kieropmi

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:pmi
Offline

Napisano 08.06.2013 09:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "[Master]Snajper+";
new const opis[]    = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Premium";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
       ma_perk[id] = true;
    pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5);
    return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!ma_perk[this])
        return HAM_IGNORED;

    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }


    if(!is_user_connected(idattacker))
    return HAM_IGNORED;

    if(!ma_perk[idattacker])
    return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits);    

    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id]; 

Witam. Proszę o kompilacje.



#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.06.2013 09:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "[Master]Snajper+";
new const opis[]    = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Premium";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
       ma_perk[id] = true;
    pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5);
    return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!ma_perk[this])
        return HAM_IGNORED;

    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }


    if(!is_user_connected(idattacker))
    return HAM_IGNORED;

    if(!ma_perk[idattacker])
    return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits);    

    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id]; 

Witam. Proszę o kompilacje.

 

 

 

codmod_af.inc do include w kompilatorze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#3 kieropmi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:pmi
Offline

Napisano 08.06.2013 10:24

A prosiłbym jeszcze o kompilacje tego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "[Master]Snajper+";
new const opis[]    = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Premium";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper+"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
       ma_perk[id] = true;
    pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5);
    return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!ma_perk[this])
        return HAM_IGNORED;

    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }


    if(!is_user_connected(idattacker))
    return HAM_IGNORED;

    if(!ma_perk[idattacker])
    return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits);    

    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];


#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2013 18:37   Najlepsza odpowiedź

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych