#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod_frakcje> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[Master]Snajper+"; new const opis[] = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 0; new const frakcja[] = "Premium"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_perk[id] = true; pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5); return COD_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
Witam. Proszę o kompilacje.